O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

piątek, 4 września 2020

Przygoda, przygoda, każdej chwili szkoda...

      No i ta przygoda przywiodła mnie do... Gümbet w Turcji. Kto by pomyślał, że w pandemicznym roku 2020 odbędę wreszcie wyczekiwaną podróż do kraju, za którym tęskniłam już 4 lata. Ostatnie dni wakacji przyniosły mi właśnie taką niespodziankę - można powiedzieć przedurodzinową. Dzisiaj obchodzę swoje 37. urodziny i z tej okazji postanowiłam podzielić się z Wami wrażeniami, bo oczywiście nie obyło się bez focenia lalek. Zapraszam na pierwszą fotorelację z podróży i ostrzegam: zasypię Was spamem zdjęciowym. 


         Podczas zwiedzania okolicy, moim oczom ukazała się przeurocza istotka - ozdoba, ustawiona przed jednym z domów. No musiałam ją uwiecznić na fotografii, sami rozumiecie...

Spójrzcie, czyż nie jest słodka? 


      Gümbet/Bodrum to moim zdaniem bardzo malownicze miejsce, choć dość górzyste. Żeby wykonać prezentowane dziś fotki, musiałam się nieźle nawspinać. Wielokrotnie ulice tam są usytuowane bardzo stromo, niekiedy odnosi się wrażenie, że idzie się po ścianie, niczym mucha zwiedzająca domostwo. Momentami bałam się, że się sturlam. 


Pannie lalce się chyba jednak tam podobało - wszak sama nie chodziła, tylko ją niosłam ;-) 


Ach ta Turcja...


Dziękuję za wspólnie spędzony czas na blogu.
Pozdrawiam Was serdecznie
i
 życzę udanego weekendu.
Uściski! 

33 komentarze:

  1. Przede wszystkim...
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Super prezent, taki wyjazd :0)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę spełnienia marzeń :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego <3 spełnienia marzeń i tych lalkowych też <3
    Cudne widoki i przepiękne ujęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wycieczka i śliczne kadry.:) Wszystkiego dobrego dla Ciebie, dużo radości i spełnienia marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrówka i spełnienia kolejnych marzeń, właśnie w taki nieoczekiwany sposób! :) Zdjęcia przepiękne, Lala miała sobie z Tobą dobrze! Była bezpiecznie wszędzie noszona haha. Skąd my to wszyscy znamy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalki to mają życie, co? Noszone, wielbione ;-) Ech... Dziękuję ^_^

      Usuń
  5. Najlepsze życzenia urodzinowe! niech tak miłe niespodzianki spotykają Cię jak najczęściej :) fotki lalki i sama laleczka - cudo! miło zobaczyć znajome Bodrum w Twoim obiektywie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję :-) Cieszę się, że mogłam przywołać miłe wspomnienia. :-)

      Usuń
  6. Aj jak pięknie tam jest, aż chce się rzucić wszystko i lecieć, wypoczywać, szwędać się i robić zdjęcia :D Dzięki za promyki słońca odbite w powierzchni tego fantastycznego morza, troszkę z nich wpadło mi do pokoju :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooch, jak pięknie napisałaś. Bardzo mi miło. Dziękuję serdecznie :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, a przede wszystkim zdrowia!
    Zachwycające fotki, Turcja to marzenie mojej teściowej. :) Nachodziłaś się w górę i w dół, ale za to widoki wynagradzają trud. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia - zdrowie jest najważniejsze. Dziękuję. Życzę Tobie także spełnienia marzeń, a Twojej teściowej wymarzonej podróży. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Jakoś w tamte rejony mnie nie ciągnie, ale nie powiem, żeby były brzydkie te widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei tam mam bliskich, jak również na Bliskim Wschodzie -to mój świat, choć inne rejony ziemskie także chciałabym odwiedzić (Japonia, Chiny, Indie, Kenia, Nowy Meksyk w USA - to cześć mojej listy życzeń..., zobaczymy czy się uda). Tak, widoki niebrzydkie ;-) , a nawet piękne momentami ;-) Pozdrowionka :D

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Wyjazdowa niespodzianka to piękny prezent, a kadry wyglądają cudownie! Twoje dziewczyny mają się z Tobą dobrze, zabierasz je w takie wspaniałe, egzotyczne miejsca :). Jeszcze raz wszystkiego naj, naj, naj!

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie cudne widoki, zdjęcia warte zachodu i wysiłku fizycznego, a do tego lalka wspaniale wpisuje się w tę scenerię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chęć sfotografowania laluszy mobilizowała do wysiłku - w sumie niezły patent ;-)

      Usuń
  11. Spóźnione, ale ze szczerego serca - wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia i radości, uśmiechu i spełnienia marzeń (nie tylko lalkowych). :)
    Panna i zdjęcia przecudne, cieszę się bardzo, że udały Ci się wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego lalkowego i nie tylko z okazji urodzin. Fajny prezent, taka wycieczka. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też dodaję, trochę spóźnione, ale szczere i serdeczne życzenia zdrowia i wszelkiej pomyślności!
    Taki wyjazd to rarytas i na pewno spędziłaś wspaniale czas!
    Nie wiem, jak Ty to robisz, ale na zdjęciach pokazujesz same śliczne dziewczyny o bardzo oryginalnej urodzie, które w pudełkach wyglądają...zupełnie inaczej! U Ciebie na blogu to cudne, pewne siebie dziewczęta, którym nieobce wojaże i kontakty z inną kulturą!
    Poza tym te ciuchy...są boskie!
    Pozdrowienia, Ayu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za te pozytywne słowa. Cieszę się, że lalki wyglądają "inaczej" niż w pudełkach. Staram się je troszkę ożywiać. Pozdrawiam serdecznie :-) Uściski.

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! <3 Ach, Turcja, przepiękna! Marzę o tym, żeby tam pojechać... Może kiedyś...mam nadzieję! Piękne zdjęcia pełne słońca,takie pozytywne, i lalka widać zadowolona z wyjazdu! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę spełniania marzeń, na pewno się spełni, i dziękuję serdecznie za życzenia urodzinowe. Pozdrawiam serdecznie. ^_^

      Usuń
  15. Przepiękne zdjęcia ! Super, że mogłaś się tam wybrać!:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wyobrażam sobie te wysportowane łydki
    wędrującej po ścianach miasteczka :)

    rozsłoneczniłaś nadchodzący tydzień ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D Tak, wspinaczka i upał zdecydowanie zabrały mi kilka kilogramków, co bardzo mnie cieszy - łydki pracowały, aż miło. Dziękuję serdecznie Inusiu.

      Usuń
  17. Ja to już dawno po czasie, ale napiszę kilka słów. Z okazji urodzin zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, samych sukcesów, wytrwałości w dążeniu do celu, więcej wyjazdów do ciekawych miejsc i oczywiście wiecej wymarzonych lalek. Ja nie jestem typem osoby, która lubi podróżować,ale z chęcią oglądam zdjęcia z podróży u innych. Turcja wyglada ciekawie. Lalka jest sympatyczna, poznała nowe miejce. Oby więcej pozytywnych wydarzeń miało miejsce w niedalekiej przyszłości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *