O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 20 lipca 2020

Lipcowy spacer 2020

       Udałam się dzisiaj na focenie z kolejną laluszą. Pomyślałam, że nadszedł czas, aby pokazać Wam pannę, która trafiła do mnie kilka tygodni temu, zgodnie zresztą z moimi planami i oczekiwaniami. Bohaterką dzisiejszego wpisu jest Panna Łysolka - fashionistka Nr 150. Zapraszam do oglądania efektów mojej aktywności fotograficznej. 


I jak Wam się podoba pannica?
Czy macie ją także w zasobach lalkowych? 
A może planujecie mieć?
Albo wręcz przeciwnie - nie zaiskrzyło? 
_______________________________

Pozdrawiam! 
Miłego tygodnia! 
Wasza Aya :-) 

40 komentarzy:

  1. No proszę jaka zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, wyrwała się wreszcie z... pudełka ;-) Dotleniła plastikowe ciałko. Ma powody do radości. :D Pozdrowionka.

      Usuń
  2. Lalka ma buty i stoi :D
    i piękna Twoje fotki <3
    a po za kolczykami, okularkami i kiecką to ... hmm :D
    Nie gniewaj się, ale nie kupiłabym jej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ma buty, stoi i nawet ma nogi wyobraź sobie! :D Specjalnie dla Ciebie takie fotki zrobiłam :D Co do opinii o lalce... A dlaczegóż to się gniewać? No co Ty! Każdy ma swe gusta i jest super :-) Buziaki Ewuś. :D

      Usuń
  3. Śliczna jest. A Twoje fotki zachwycają. Super spacer.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest to panna, która stanowić może podstawę własnego projektu. Buzia fajna a brak włosów, który mnie osobiście kłuje po oczach-można wykorzystać pod własny, niepowtarzalny reroot.Potencjał w niej widzę, ale nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jest to panna, która stanowić może podstawę własnego projektu. Buzia fajna a brak włosów, który mnie osobiście kłuje po oczach-można wykorzystać pod własny, niepowtarzalny reroot.Potencjał w niej widzę, ale nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i to także jest ciekawy pomysł :-) Masz rację. Jest to lalka, która nadaje się na przeróbkę i kreatywna osoba może z nią zdziałać ciekawe rzeczy. :-)

      Usuń
  6. A mi od 14 roku życia chodzi po głowie zostanie łysolką... Jak dla mnie jest fajna. Ubranko też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei czasem się śniło, że włosy zgoliłam. W sumie te sny mnie troszkę przerażały, bo niestety jestem bardzo przywiązana do długich włosów i każdy ich ubytek dość mocno przeżywam. Ale trzeba przyznać, że niektórym osobom bardzo pasuje taka fryzurka, czy raczej jej brak.

      Usuń
  7. Mam i nosi perukę. Tak patrzę na zdjęcia w pełnym słońcu i przydałby się jej chociaż kapelusz ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i przydałby się kapelusik... Pozdrawiam i ja :-)

      Usuń
  8. Jest piękna :0)
    Jednak ja jej nie kupię, choć w pełni rozumiem zamysł producenta, to mój świat lalek z założenia ma być idealny ;0)
    Co nie zmienia faktu, że pysiaczek ma prześliczny :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest mieć wytyczoną drogę lalkowania i konsekwentnie się jej trzymać... U mnie to różnie z tym bywa :D Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  9. Pięknie wygląda w tej sukience i okularach. Zastanawiam się nad jej zakupem - jedna z nielicznych, której nie plączą się włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, że plączące się włosy potrafią niekiedy doprowadzić do szału przy foceniu. Dla tej panny wiatr nie jest straszny :-)

      Usuń
  10. zamiar nabycia mam, nawet pannicę
    już mocno w garści trzymałam razem
    z innymi wytypowanymi szczęśliwcami -
    ale mój wzrok padł na inną półkę i
    po ptakach - Jaskiniowcy zwyciężyli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D XD No tak to czasem bywa, że człowiek w sklepie dostaje oczopląsu :P

      Usuń
  11. Dla mnie jest śliczna a poza tym już chodziłby mi po głowie pomysł z próbą wykonania małej peruczki. Lalka ma wielki potencjał!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna dziewczyna, z bardzo pozytywną twarzyczką! Bardzo jej się chyba podobał spacer po mieście :). Zastanawiałam się nad nią, bo bardzo podoba mi się jej rysunek oczu. Może kiedyś, kto wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się nawinie w sklepie, z pewnością się skusisz - tak było ze mną ;-)

      Usuń
  13. Bardzo pozytywna i optymistyczna z niej dziewczyna.
    A ja się zastanawiam jak wyglądałaby w tęczowym irokezie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spróbować wykonać taki wig - irokez, why not :-)

      Usuń
  14. Przyznam, że kiedy zobaczyłam tę pannę wśród innych nowych lalek na zdjęciach promocyjnych, kompletnie nie brałam pod uwagę jej zakupu. Potem, kiedy już była dostępna i zaczęła być pokazywana przez osoby na Fb, nadal nie budziła mojego entuzjazmu. Do dnia kiedy zobaczyłam ją na żywo. Popatrzyłam i ... przepadłam. Jak nietrudno jest się domyślić, panna jest już moja. I na żywo i na fotkach prezentuje się rewelacyjnie. Próbowałam pobawić się trochę z przymierzaniem jej włosków ale jako łysolka jest jedyna w swoim rodzaju. Warto ją mieć w swojej kolekcji. P.S. Piękna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre lalki faktycznie zyskują przy bezpośrednim kontakcie, inne wprost przeciwnie - tak jak z ludźmi :D. Buziaki. Dziękuję.

      Usuń
  15. Bardzo się cieszę, że o tej lalce napisałaś :) dzięki temu o niej się dowiedziałam i mogłam sobie pooglądać piękne zdjęcia! Lalka wg mnie bardzo ciekawa, już sobie ją wyobraziłam chociażby jako zły charakter "rogue". Buty ma nawet adekwatne do stroju, który bym dla niej uszyła. Nawet wydaje mi się, że dopiszę sobie ją do mojej "wishlisty". Na pewno jednak musiałabym jej wymienić ciałko z lepszą artykulacją... I teraz opiszę śmieszny zbieg okoliczności. Od 12 lat gram w pewną grę, która jest na rynku od 2004 roku. Kilka dni temu twórczy ogłosili, że w najnowszym dodatku do gry - wszystkie kobiece postaci będą miały opcję "łysolki" :) Przy tworzeniu swojej postaci, będzie można też wybrać kolor skóry dla rasy "human"! No dla takiej lalko-maniaczki grającej w tę grę to dosłownie 'dzień dziecka' :) Stworzę i custom lalki i jej cyfrowy odpowiednik :)
    Raz jeszcze kochana dziękuję Ci za ten post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam lalkowo. Uściski. Będę wyczekiwała postów z udziałem łysolki u Ciebie.

      Usuń
  16. Well, I like her. She has a very pretty face and it does not bother me at all that she's bald. It's a look that you can have fun with. And if you ever get bored, you can change her look quickly with a wig! In fact I have several "wig dolls" myself!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I thought about a wig, who knows, maybe I will try to do it too, like you :-) Hugs!

      Usuń
  17. Bardzo fajna jest i brak włosów to jej właśnie atut:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie zaintrygowała jak zobaczyłam jej zdjęcie promocyjne. Jest to naprawdę ciekawa inicjatywa ze strony Mattela, że teraz Fashionistki są tak różne, ale przyznaję, że jestem zdziwiona, że jeszcze żadna Madka się nie uczepiła i nie wywołała skandalu, jak to było z lalką stworzoną z myślą o dzieciach walczących z rakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed nami... Kiedy ktoś chce znaleźć dziurę w całym, zawsze znajdzie, niestety. Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń
  19. Ma prześliczną twarz, ale odkąd zobaczyłam ją w różnych odsłonach po założeniu peruki na innych blogach, to zdecydowanie wolałabym ją w wersji owłosionej. ;)
    Choć niewątpliwie w tej wersji jest niezwykle oryginalną lalką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owłosiona pewnie pięknie wygląda, bo faktycznie sama twarzyczka jest urocza. No ja z kolei wolę jednak łysolkę. Usciski 😊

      Usuń
  20. Ale piękne buciki! W lalce mimi wszystko moją uwagę najbardziej przykuł strój - niby wszystkie elementy z różnych światów, ale razem tworzą ciekawą całość :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *