O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 6 czerwca 2018

Lalkowe podrygi w tropikach

       Po wielu miesiącach intensywnej pracy, naprawdę potrzebowałam odpoczynku, resetu i... solidnego polalkowania. Udało się zorganizować krótki wypad "po słońce", połączony z umacnianiem rodzinnych, wielokulturowych więzi, a także z lalkowymi sesjami foto. Doładowałam baterie i na jakiś czas zaspokoiłam potrzebę fotografowania w plenerze. 

Tym razem 
na moją plastikową towarzyszkę podróży 
wybrałam tę oto pannę:


Trzeba przyznać, że lalusza wspaniale odnalazła się w nowym otoczeniu. 


Zapraszam do obejrzenia zdjęciowego spamu.


Spacery z lalką pod pachą i aparatem w dłoni to niewątpliwie bardzo przyjemne zajęcie.


Trudno powstrzymać się przed robieniem kolejnych fotek.
W efekcie dwie trzecie pojemności karty pamięci to pląsająca w słońcu lalka.

 

Starałam się ograniczyć prezentację fotek do absolutnego minimum...
Przyznam jednak, że wybór był bardzo trudny.


Panna ma niewątpliwe talent do pozowania.

 
 


Każda przyjemność kiedyś się jednak kończy.
Ta powyższa również...
Cóż, życie :-)

Pozdrawiam Was kochani.
I... oby do kolejnej podróży!
:D :D :D 

38 komentarzy:

  1. Duża porcja super zdjęć z pięknego miejsca i z śliczną modelką w roli głównej. Aż miło popatrzeć...
    Mam nadzieję, że naładowałaś akumulatory i będziesz nam częściej pokazywać swoje miniaturki i dziewczyny...
    Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wezmę wreszcie dłuższy urlop, zacznę lalkowanie na całego :-) Oooj tak ^_^

      Usuń
  2. Nie dziwię się, że nie umiałaś wybrać, wszystkie fotki są piękne :D , a swoją drogą co na to Asha?
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D :D Asha czuje się osobiście urażona, zdradzona i zdegustowana całokształtem - ignoruje mnie ostentacyjnie. ;-) Buziaki :-)

      Usuń
  3. Ach, pospacerowałabym w takim słońcu i w takim otoczeniu! Fantastycznie spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie piękne widoki, to nie dziwię się, że migawka sama się wciska. :) A panna idealna do tropików, ma odpowiednią latynoską urodę. I bawiła się widać równie wspaniale co jej właścicielka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :-) Musiałam ją zabrać, pasowała mi do tych pejzaży :-)

      Usuń
  5. Очень красивая фотосессия!!! Красивые солнечные фотографии!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Panna zaiste bardzo fotogeniczna. Warto było zabrać ją ze sobą. Jej uroda pasuje do krajobrazów. Zdjęcia przepiękne. Pełne kolorów i słońca. Egipt jest piękny o tej porze roku. Teraz jest jeszcze tyle zieleni. Cieszę się, że się zregenerowałaś, choć niedługo wakacje i będą kolejne okazje do pięknych zdjęć. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam odliczanie do "prawdziwych" wakacje, choć i te powyżej opisane dały mi wytchnienie ogromne. Jednak powiem szczerze, że te dłuższe są bardziej wyczekiwane. Już uwinęłam się z całą papierologią, której było multum w ostatnich dwóch tygodniach i teraz tylko odliczam godziny... Jutro mam ostatni dzień w pracy. Hurrraaa!

      Usuń
  7. Piękne zdjęcie strzelać! Widzę, dlaczego trudno było wybrać zdjęcia, są one wszystkie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milicent! Robienie zdjęć lalkom w plenerze odpędza stres. Świetna terapia. :-) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, zazdroszczę Wam tych krajobrazów:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuaa, to musiał być fantastyczny urlop! Cudne plenery i wspaniała modelka dały niesamowicie malowniczą sesję i nie dziwię się, że trudno było odrzucić jakiekolwiek zdjęcia, bo wszystkie są rewelacyjne! Moje ulubione to chyba numer dziewięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była odskocznia od stresującego roku, czas dla siebie i rodziny. Moment resetu. Miło było to połączyć z lalkowaniem. Brakowało mi laluszątek.

      Usuń
  10. Nie wiedziałam co najpierw podziwiać: piękną modelkę czy magiczne krajobrazy! Panna miała niewątpliwie szczęście, że to właśnie ją wybrałaś na towarzyszkę podróży! Cudowne, wakacyjne fotografie!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy patrzę na te zdjęcia, sama jestem zachwycona tym, że niektóre lalki są tak fotogeniczne, że aż ich uroda dodaje uroku otoczeniu. Pozornie może się wydawać, ze egzotyczna otoczka robi klimat. Jednak uważam, że klimat zrobiła panna. Ma jakiś taki dar. :-)

      Usuń
  11. Wyjazd wygląda na bardzo udany, a zdjęcia są piękne. Najbardziej podoba mi się chyba, jak siedzi na plaży.

    Ale widoków to wszystkich zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia! piękne zestawy jej przygotowałaś na urlop w tropikach. Moje lalki patrzą z zazdrością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, no panna nie mogła pomykać w jednym stroju ;-) :P Pozdrowionka

      Usuń
  13. Piękna i bardzo klimatyczna sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wakacyjne fotki. Sama chętnie pojechałabym do Egiptu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egipt czeka i z pewnością serdecznie powita ;-) Uściski :-)

      Usuń
  15. When you have such a pretty girl and a lovely environment in the background, it's natural to want to post lots and lots of photos! Great pictures. It feels like summer where you are!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sun was with me all the time - I felt it on my skin and in my heart. I love summer and sun. You felt the summer & sun here by my photos - I am really glad because of this :-) hugs!

      Usuń
  16. Bardzo ciekawa sesja, piękne karajobrazy i oczywiście modelka wybrana idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się prosiło, żeby ją wziąć, no a poza tym stała biedna w kolejce - to był ewidentnie jej czas na sesję ;-) Dziękuję.

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3 Uściski Zdolniacho ;-) Co tam jeszcze zmalujesz w najbliższym czasie, hę? ;-)

      Usuń
  18. Uroda lalki świetnie koreluje z przyrodą. Fajnie mieć Rodzinę, w miejscu które posiada tak piękne krajobrazy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kidusiu, że spodobały Ci się zdjęcia. Panna faktycznie dość efektownie wygląda w takich klimatach. :-) Dziękuję. Pozdrawiam :-)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *