O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 29 sierpnia 2021

MOROwa dziewczyna

     No i wróciłam do Polski. Tym razem byłam w Side. Tydzień szybko minął, odwiedziłam stare kąty, zrobiłam kolejne lalkowe fotki i ... jestem z Wami ponownie. Dziś pokażę zdjęcia jednej z najnowszych moich panien: lalki Barbie Big City Brooklyn. Spodobała mi się jej buzia i karnacja. Panna, nie dość, że jest ciemnoskóra, to jeszcze ma piegi. Czyż to nie wspaniałe połączenie dla entuzjastów jednego i drugiego? Dla potrzeb sesji została tymczasowo przesadzona na ruchome ciałko i odziana w sukienkę moro. Tak oto pląsała sobie po tureckim mieście. 

Zapraszam do oglądania sesji! 


 
"Ayu, zrób tak fotkę, żeby wyglądało, że niby moje..."

 
Myślę, że taka stylizacja bardzo do niej pasuje. 

I jak Wam się spodobała ta MOROwa dziewczyna?
Ja jestem nią zachwycona.

Pozdrawiam Was serdecznie, szykując się do pracy...

Miłego tygodnia! Uściski!
Aya w Świecie Lalek :-)

17 komentarzy:

  1. No oczywiście, że się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją już u Selinki i poległam z zachwytu... Te nowe lalki są obłędne!!! Żal mi tylko, że wymiana pokoleń następuje tak szybko. Człek nie nacieszy się jedną, a są już kolejne. To komercyjne tempo zastopowało ongiś mój zbiór Monsterek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nowe lalki powstają jak na akord. Trudno nadążyć, a i chciejstwo w nieustannym pogotowiu :D

      Usuń
  3. Piękna dziewczyna.
    A fotki...znakomita sesja. Panna wygląda jakby była ludziowyvh rozmiarów. Świetnie to sobie wyskalowałas, Iguś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak ogromni mi miło czytać takie komentarze, bo zawsze bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam na te fotki. Buziaki.

      Usuń
  4. Świetna. Ma śliczną buźkę. A zdjęcia rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Morowa panna jest rewelacyjna, zachwycam się nią, ilekroć ją widzę (a fryzurkę ma po prostu obłędną)! Zdecydowanie zadawała szyku na tureckich ulicach, w dodatku z takim dziełem sztuki pod pachą ;)! Ach, to słoneczko, ach, to ciepełko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Bardzo szykownie pomykała na chodniczkach i skwerkach ;-)

      Usuń
  6. Wow Aya..... I like this post a lot!!!!! The way you photographed your doll makes her look like a living person! I love her outfit and all the little props. This is so much fun. Great post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna ta panienka :-) Nie dość, że taka uradowana, pełna optymizmu, to jeszcze urocza pieguska :-)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *