O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 5 września 2021

Trochę inna Turcja

      Podczas kolejnego wyjazdu do Turcji, odwiedziłam Side, a w nim ruiny antycznego miasta - pozostałości po bujnej historii tego terenu. Oczywiście była to okazja do ofocenia, w ciekawych okolicznościach terenu, następnej z moich lalek.  

I pomyśleć, że na początku roku tak zarzekałam się,
że żadna z lalek nowego wypustu fashionistek mnie nie rusza...
Tymczasem przygarniam jedną po drugiej...

No, ale wróćmy do wątku ruin... 

        Po siedmiu latach od ostatniej wizyty w Side mogłam stwierdzić, że wszystko stoi na swoim miejscu i nadal budzi respekt. 

      Zaskakujące, ile kiedyś ludzie mieli samozaparcia, żeby wymyślić i wybudować takie kolosy.

        Bardzo się ucieszyłam, bo udało mi się również obejrzeć tamtejszy starożytny amfiteatr. Kilka lat temu nie miałam takiej możliwości, z różnych powodów. No, ale jak widać, co się odwlecze, to nie uciecze. 



 
        Przyznam, że zawsze w takich miejscach poraża mnie rozmach budowli i wyobrażam sobie niewyobrażalne, czyli... jak to wszystko powstawało, a powstawało przecież w ogromnym trudzie maluczkich. Współczesne budynki wydają się domkami z kart, nawet na tle tych ruin...
 

      Do tej pory na blogu pokazywałam głównie współczesną Turcję, jestem jednak ciekawa, czy pejzaże tego kraju, przez które przewijają się obrazy międzynarodowej historii również się Wam podobają. Ja uwielbiam takie miejsca, w których czas gna i jednocześnie stoi.

Myślę, że lalka fajnie prezentuje się w roli turystki. Do twarzy jej z aparatem :-)




 

      Dziękuję, że dzielnie wytrwaliście w tym natłoku fotograficznym.

***
Mimo jesieni, wyglądającej zza drzew, chmur i poranków,
nadal mamy przecież lato
- niechże ono jeszcze trochę się wysili i pogrzeje....
Proszę...
Tego sobie i Wam życzę!

Buziaki!
Wasza Aya!




12 komentarzy:

  1. Twoja panna ma wspaniały aparat i pewnie pomagała Ci robić zdjęcia. Malo miałam okazji bywać za granicą, ale zawsze ciekawiły mnie pamiątki przeszłości. Dlatego trochę Ci zazdroszczę tych starożytnych ruin. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pannna też fociła, tylko nie wiem dlaczego nie chce mi pokazać swoich zdjęć... Ach te lalki :P Uściski :-)

      Usuń
  2. O tak! Cudowne fotki! Cudowne ruiny! Uwielbiam historyczne miejsca, a ruiny wręcz kocham. Dlatego dziękuję za ten wpis, za te fotki.
    Panna, jak każda, która z Tobą wyjeżdża, wygląda super. Zadbałaś o każdy szczegol- okulary, aparat, dobry humor 😀.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzenko :-) Staram się dbać o szczegóły, żeby było ciekawiej :-) Uściski :-)

      Usuń
  3. Po ustaleniu, że lalki wyglądają świetnie w kwiatach, należy dodać, że równie znakomicie prezentują się na tle antycznych zabytków :)! Wspaniała sesja, zazdraszczam Wam możliwości spacerowania wśród takich wspaniałości. Twoja panna także wyekwipowana jak należy, nie tylko w świetny aparat i okularki, ale nawet daszek, by słońce zanadto nie spiekło jej twarzyczki :).
    Ech, ja też bym chciała, żeby jeszcze trochę pobyło ciepło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce dawało czadu bardzo, więc o lalę trzeba było zadbać należycie :P I ja bym chciała ciepła aż do grudna. Czy to naprawdę tak wiele? :D

      Usuń
    2. Tak! Do grudnia, a potem od stycznia już wiosna :D!

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że widoki pierwsza klasa :D Zazdroszczę wam takiej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Twoja dziewczyna idealnie sprawiła się w roli turystki :-)
    Piękne miejsca i fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *