O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 14 sierpnia 2021

Pejzaże w Incekum

      W poprzednim wpisie >> KLIK << pokazywałam Wam plażowe zdjęcia tejże panny. Dzisiaj z kolei zaprezentuję laluszkę w stylizacji miejskiej i przemycę kilka pejzaży z tureckiej miejscowości Incekum. Miłego spaceru z Kędziorką :-) 



Mam nadzieję, że podobał się Wam spacer :-)
Życzę Wam udanego weekendu
i miłego letniego słońca. 

Pozdrawiam. Aya :-)



20 komentarzy:

  1. Piękne miejsce! Kędziorka jest niezwykle urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fotogeniczna buźka. Nawet przy gorszym oświetleniu wychodzi całkiem ładnie na zdjęciach :-)

      Usuń
  2. Jak pięknie! To bardzo malownicze miejsce, nic dziwnego, że Panna Kędziorka tak ochoczo ruszyła na spacer. Z wakacyjnym kwiatuszkiem we włosach bardzo jej do twarzy :).
    Palmy są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy znalazłam te małe kwiatuszki, musiałam je wykorzystać do fotek, choc później poczułam duże wyrzuty sumienia, że je uśmierciłam bez ważniejszego powodu :-(

      Usuń
    2. Mam dokładnie tak samo. Kiedyś nazrywałam małych, różowych kwiatuszków na bukiet dla lalki i potem było mi było jakoś nie bardzo...

      Usuń
  3. Fenomenalny spacer, tym bardziej, że nigdy tam jeszcze nie byłam! Cudowne miejsca a przewodniczka urocza! Kocham "kręcone kędziorki" :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Iguś nic tylko pozazdrościć i miejsca i widoków <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam pięknie. Zazdroszczę tej roślinności.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, były miejsca, gdzie zieleń dosłownie "wylewała się" z każdego kąta, czasem taka bardzo dzika.

      Usuń
  6. Spacer baaardzo mi się podobał. W tak miłym towarzystwie można łazić i podziwiać. Panna śliczna i idealnie wpasowuje się w tureckie miasto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :-) Bardzo się cieszę, że okolica przypadła Ci do gustu :-) I mnie się tam podobało :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for sharing such sunny and cheerful photos of your trip to Turkey. I love your dolls little outfit and big smile. These are like the perfect vacation photos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you my dear April for so kind and such nice words. Your opinion is for me really important :-)

      Usuń
  9. Pomijając wcześniejszy wpis, nigdy nie widziałam takiej lalki na innych blogach. Ta fryzurka to oryginał czy Twój pomysł. Super pomysł z kwiatkiem który pasuje na nadruku na t-shirt'cie. Dobrze jej nie tylko w różu, ale też i ciemnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To panna astronautka 2020. Jest dostępna na Bonitp.pl i na Allegro. Sztywna. Ja przesadziłam ją do sesji na ciałko MtM. Loczki są oryginalne - takie miała, dlatego mnie zauroczyła i ją kupiłam :-) Dziękuję :-) Pozdrowionka :-)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *