O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

piątek, 20 sierpnia 2021

Powrót...

      Jeszcze tak niedawno, wracając do Polski, tęsknym okiem spoglądałam na Turcję przez okno samolotu. Mechaniczny ptak ruszył i wtedy nagle zaczął padać deszcz. Poczułam jakby Turcja też się ze mną żegnała. Nie pomyślałabym wtedy, że dwa tygodnie później do niej wrócę. Życie jest takie nieprzewidywalne. 

       Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, już jutro wieczorem będę tam na miejscu. Pewnie pojawią się nowe tureckie fotki, bo już dwie lalki wpychają się do walizki. Miło mi będzie je pokazać w jakimś zacnym plenerze, bo to nówki sztuki mojego zbieractwa. Zatem możecie wyczekiwać.

      Tymczasem mam jeszcze trochę zdjęć z wyjazdu do Incekum, usiądźcie więc wygodnie i zapraszam do oglądania. 

______________

       Dziś pokażę Wam pana lalka - fashionistka, na męskim ciałku MtM. Odnoszę wrażenie, że gorący klimat wydobył z niego potencjał. A może po prostu ja nauczyłam się lepiej focić męskie ciałko Mtm, aby rzeczywiście wyglądało na męskie? Tak czy siak chłopak zrobił się bardziej interesujący, nabrał subtelnej męskości... No ładne ciasteczko się z niego zrobiło... Prawda?



        Mattelowski grill kupiłam w tureckim Migrosie (odpowiednik polskiej Biedronki). 
Wydałam 18 lir, czyli ok 9zł. 
Cena chyba dość średnia, ale musiałam sobie zafundować jakąś pamiątkę ;-)

Życzę Wam Kochani miłego weekendu!
 Do zobaczenia, za... jakiś czas. 
Pozdrawiam! Aya ze Świata Lalek.

22 komentarze:

  1. No fajny chłoptaś z niego. I rzeczywiście, turecki klimat mu służy.
    Czekam na kolejne fotki z tego pięknego kraju. I ciekawa jestem, cóż za panny z Tobą polecą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Focę namiętnie. Już wkrótce wstawię na bloga efekty moich poczynań 😁

      Usuń
  2. Ciałko ma niezłe, ale wolę bardziej męskie gęby.;)Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, łał, łał <3
    Przepięknie <3 i widoki i laki <3
    Iguś szalejesz po prostu, ale nabieraj słonka ile się da, bo wiesz u nas jesienie i zimy nie sa tak cudne :D
    Swojego facecika też przełozyłam na to ciałko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niektórym lalom i lalkom ruchome ciałko po prostu się należy i już 😂😁

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za Twoją rychłą podróż do Turcji! Grill na tureckiej riwierze, z dwiema pięknościami do towarzystwa? Dobrze się ma Twój chłopak :)! Nic dziwnego, po przesiadce na artykułowane ciałko od razu otwierają się nowe możliwości, a jak się do tego jeszcze posiada taką blond grzywę, to po prostu nie ma rzeczy niemożliwych ;)! Plenery cudne, aż pachną słońcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kitą "zamajtał" i dziewczyny od razu poleciały do chłoptasia. Dziękuję. Uściski 😊

      Usuń
  5. Kurczę, fajny lalek. :P Na zdjęciu, gdzie obejmuje dwie panny, ta po naszej lewej stronie, wygląda na szczególnie ucieszoną. Chyba podoba się jej takie towarzystwo. :P Ale jednak do pana lalka chyba bardziej pasuje druga piękność. :P

    Jestem ciekawa kolejnych fotek. Czekam z niecierpliwością!
    Pozdrowionka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba do blondyny lepiej pasuje 😁 Już wkrótce będą nowe fotki. Pozdrowionka 😊😁

      Usuń
  6. Widać że lalkowi podoba się wycieczka. Fajnie wpasował się w klimat. Czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nadciągają jak odrzutowiec :-) Zapraszam. Uściski!

      Usuń
  7. Och ja tu widzę sugestie związkowe, a ja na Insta ochrzciłam parkę jako rodzeństwo :)
    Rzeczywiście na fotkach widać że to facet. Muszę się od Ciebie tego nauczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie może być rodzeństwo :P Co do focenia panów MtM - trudna sprawa, ale powoli sie ogarniam.

      Usuń
  8. Cudowna, złocista sesja!! Już dawno miałam ją skomentować, ale wciąż pożerają mnie jakieś trudne sytuacje. Mam nadzieję, że wyjazd zaliczał się do kategorii doświadczeń pozytywnie procentujących :-D Sama z łezką w oku wspominam swą dawną mobilność. Moc serdeczności, Ayu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Tak, wyjazd był bardzo miły i owocny w nowe pejzaże oraz doświadczenia podróżnicze. Uściski 😊

      Usuń
  9. Wygląda świetnie. I uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. :)
    A grill to super pamiątka. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamelko :-) Grill to było coś, czego potrzebowałam :P

      Usuń
  10. What a cute doll! He looks very much at home on the beach, for sure! I've been to Turkey once. It was really beautiful. Thank you for sharing such lovely photos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you April! Would you like to come back to Turkey? Did you think about this? Hugs!

      Usuń
  11. Gril jest fajną pamiątką, ale i tak rządzi lalek na mtm! Jest fantastyczny! Te jego długie włosy... i możliwość postawienia bez podpórek!
    Kapitalne zdjęcia, jak zawsze, Ayu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, z tymi podpórkami to różnie bywało, ale fakt pan lal jest dość stabilny. Bardzo serdecznie dziękuję. Zawsze tak bardzo staram się, żeby fotki wyszły ładnie, dlatego cieszą mnie takie komentarze, jak Twój. Bardzo mi miło.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *