O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 4 listopada 2023

Więcej pasji! Więcej zaangażowania! Raz i dwa! Raz i dwa!

 "More passion, more passion! More energy!"

      Lalki to jednak mają zacięcie i siły witalne. Choćby taka jedna moja, która wzięła się do ćwiczeń w pełnym słońcu, niemalże w samo południe. Dobrze, że wodę wzięła ze sobą...

 
Ciekawe czy po wszystkim miała zakwasy w swoich plastikowych mięśniach? 
 


Raz i dwa! Raz i dwa! 
Lewa! Prawa! Lewa! Prawa! 



        Mielibyście tyle samozaparcia? Ja chyba nie... Owszem, mogę spacerować kilometrami, w sumie codziennie "robię" kilkanaście km,  ale jakieś "hopki - siupki"... No na razie do tego nie dojrzałam... Moimi hantlami są kilkukilogramowe torby z zakupami i woda 5l, którą kupuję do picia. 
 
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu!
Wasza Aya. 




4 komentarze:

  1. To naprawdę obraz godnego podziwu samozaparcia! Jako osoba, która ze sportów najbardziej lubi e-sporty mam bardzo wiele podziwu dla ćwiczących fizycznie, nieważne, czy ludzi czy lalek. I do tego w takim skarze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ją podziwiam, bo choć spacery po pustyni są moją ulubioną formą aktywności i dość mocno zużywają energii, to jednak ćwiczenie w tym skwarze już wykracza poza formę tego, co mogę nazwać ulubionym i znośnym. Serdeczności!

      Usuń
  2. Mogę ćwiczyć, ale nie w takim piekarniku! xP

    Zdjęcia rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to chyba tylko lalki potrafią Asiu. :D I to jedynie przed obiektywem, bo poza nim padają na glebę plackiem ;-)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *