O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 31 października 2023

Buuuu! Kto się boi ducha?!

 No kto? No kto?!

      Mój pan lalek chciał być dzisiaj baaardzo straaasznyym lalkiem... Boicie się? Bo ja taaak, baaardzo. (Przynajmniej oficjalnie, żeby lala nie urazić). Napiszcie, że Wy też się boicie. Lal zagląda mi przez ramię i będzie to czytał... 

BuuuuUUUUUuuuuuu! 


Kto obchodzi Halloween, lub jedynie akcentuje ten dzień
wyłącznie w formie fotograficznych działań z lalkami (jak ja),
temu życzę miłej zabawy i udanych sesji zdjęciowych.

A kto nie obchodzi, a zagląda na mojego bloga,
mam nadzieję będzie miał choćby delikatny ubaw,
patrząc na mojego śmiesznego  s t r a s z n e g o  lala.

😁😂
Pozdrawiam Was serdecznie, Kochani. 
Wasza Aya! 
(I straszny Duch Lal! BuuuUUUuuu!)



12 komentarzy:

  1. Cóż, widać, że lalek bardzo się starał, choć zapewne z natury jest poczciwcem, więc to straszenie to tak średnio mu wyszło 🤭 Ale ciii, nic mu nie mów, takie starania też należy docenić!😉 Cudne fotki!💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mu nie powiem, niech siedzi na półce i się cieszy - tyle jego :D Dziękuję. Uściski!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dałam lalkowi do przeczytania... ;-) A się napuszył, a się wyprężył dumnie... ;-)

      Usuń
  3. Coś temu duchu prześcieradełko za krótkie się zrobiło ;) Chyba się skurczyło ze strachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, no oczywiście, prawie padłam na zawał, taki straszny ten duch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lal, siedząc na półce, właśnie założył nogę na nogę i zrobił usatysfakcjonowaną minę...

      Usuń
  5. Och, chyba chce porwać jakąś niewinną dziewczynę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej go wiatr tam chciał porwać i byłby bardzo skuteczny, gdybym nie trzymała lala uważnie na widoku. Ale fakt, lal mógł mieć swoje plany w swej naiwnej główce...

      Usuń
  6. Pan lalek jest bardzo straszny, słowo daję! A prześcieradło takie krótsze, żeby mu się za gorąco nie zrobiło, jestem pewna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Właśnie! Wszystko przez ten upał. Bo przecież na w ogóle to bardzo straszny lal...

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *