O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 8 października 2023

Magicznie

        Październik to idealny miesiąc do wspominania letnich przygód. Pogoda październikowa, nawet ta ciepła i słoneczna, nie jest tą, którą pamiętamy z lata... Już liście nabierają kolorów, zimne ranki przyprawiają o dreszcze, dlatego wspomnienia ocieplają i uprzyjemniają pierwsze jesienne zderzenie z polską rzeczywistością klimatyczną.

      Dziś, zarówno jako wspomnienia z harców na Synaju, a także już jako wstęp do tematyki późnopaździernikowej (a w realiach polskich nawet listopadowej), zaprezentuję Wam moją pannę wiedźmę Bellatrix i jej wyczyny na miotle oraz fotorelację z czarodziejskich oględzin magicznych kul. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.



 

I jak?
Poczuliście magiczne moce panny Bellatrix ? 
_____________

Oby ta magia, wraz z pozytywną energią,
niosła Was przez najbliższy tydzień!

Serdeczne pozdrowionka! 

Wasza Aya.






10 komentarzy:

  1. Super modelka i wspaniała sesja. Kulki/kule też robią dobrą robotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Magduś. Kiedy zobaczyłam te kulki, od razu musiałam kupić - kosztowały ok 4zł za całą siatkę. Zawsze marzyłam o sesji z wykorzystaniem takich kulek. Dziękuję. Serdeczności

      Usuń
  2. Piękna sesja, Bellatrix nawet podczas harców na miotle wygląda elegancko! Kule zawsze się przydają do czarodziejskich sesji, a Ty zrobiłaś piękne zdjęcia, podkreślające ich 'magię'. Ściskam serdecznie, jak możesz to nie wychodź spod kocyka 🤗wiem, że ciężko znosisz jesienne chłody, koliberku z ciepłych krajów 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne kochana. Oj tak, pwróciłam do chłodnej polskiej rzeczywistości. I choć jest ona niezwykle kolorowa o tej porze i w tym roku wyjątkowo ciepła, to i tak specyfika mojej pracy plus dojazdy w busach z kichającymi pasażerami przyprawiły mnie o bół gardła, katar i ogólnie choróbsko. Zdecydowanie to nie mój klimat. Kocysie są wskazane, bardzo. Buziaki. Dziękuję.

      Usuń
  3. Becia wymiata na tej miotle.
    Tylko żeby nie spadła bo się potłucze 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ależ ona to doświadczona lotniczka... Fruuu... i poleciaaałaaaa!

      Usuń
  4. Idealnie magiczna sesja! Bellatrix śmiga nad pustynią jak dżin! Kule na pewno się przydadzą przy nadchodzących, halloweenowych czarach - są jak do nich stworzone.
    Jesień, niestety, robi się już coraz chłodniejsza, byle jednak nie brakło słońca, a da się i to znieść, szczególnie, gdy po powrocie ze spaceru w domu czeka gorąca czekolada z piankami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są zdjęcia latającej Bellatrix! Ciekawe, co tam wypatrzyła w tych swoich kulach... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kolejną swoją podróż... Oby mnie ze sobą zabrała... Heh...

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *