O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 28 września 2023

Panna z bumerangiem

     Witajcie Kochani w ten piękny wrześniowy dzień! 

     Dzisiaj ode mnie fotki z lalką oraz bumerangiem. Bumerang wykonałam jakiś czas temu z kawałka drewna. Mam nadzieję, że sesja Wam się spodoba. Ściskam mocno! Miłego popołudnia i pamiętajcie... już wkrótce weekend! 



Pozdrawiam Was serdecznie!
Chwytajcie ostatnie promyki lata tej jesieni.


12 komentarzy:

  1. Pannę już podziwiałam na Instagramie, to teraz wyrażę podziw nad bumerangiem. Po dokładniejszym przyjrzeniu się zdjęciom, jestem pod wrażeniem dopracowania takiego małego elementu i rysunków na nim. Jesteś Mistrzynią miniatur! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie Ci dziękuję za ten miły komenatrz. Uwielbiam tworzyć miniaturowe gadżety, zawsze się staram do nich maksymalnie przyłożyć, dlatego czytanie, że ktoś inny to docenia jest niezmiernie miłe. Buziaki. Dziękuję.

      Usuń
  2. Przepiękny bumerang. Super sesja, bardzo podoba mi się rozmazanie tła. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Magduś. Widzisz, spełniło się moje marzenie, które miałam na początku roku, dotyczące zmiany sprzętu fotograficznego. Nowy obiektyw daje więcej możliwości, w tym własnie fajnego ustawienia tła. Bardzo się cieszę, że się podobają fotki. Buziaki.

      Usuń
  3. Wow, szczerze podziwiam te miniaturowe rysunki na bumerangu. Mistrzostwo świata po raz kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manguścinko, bardzo mi miło. Dziękuję Ci serdecznie. To bardzo cieszy, kiedy ktoś docenia takie "drobiazgi". Buziaki.

      Usuń
  4. Bumerang jest niesamowicie misternie ozdobiony, ale Ty w końcu jesteś mistrzynią miniatur :)! Cudne są także pozy rzucającej panny i niesamowity plener w tle. Niemalże Australia, tylko jakiegoś zbłąkanego stadka kangurów brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za te sympatyczne słowa. Oj tak, przydałby sie jakiś kangur - kicaj. Może kiedyś gdzieś jakiegoś spotkam, kto wie. Serdeczności.

      Usuń
  5. Bumerang przewspaniały, te detale, coś pięknego! Ciepły wakacyjny klimat :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niesamowicie cieszy, że bumerang się podoba. Planuję udłubać kolejnego, może z jakimś aligatorkiem... Zobaczę. Dziękuję ogromnie i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Jako posiadaczka jednego z takich maleńkich cudów stwierdzam, że jesteś po prostu artystyczną kosmitką. Jak, no powiedz jak?! :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *