O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 30 sierpnia 2023

Beduiński klimat

      Sierpień powoli zmierza ku końcowi, wkrótce rozpoczęcie kolejnego roku szkolnego i wrzesień, a ja nadal mentalnie tkwię na pustyni. Pomyślałam w związku z tym, że tym razem podzielę się z Wami właśnie pustynnymi fotkami, do których pana lalka czasowo przemieniłam w beduina. Lal dostał chustę i galabiję oraz sziszę. Mam nadzieję, że się Wam spodoba - zarówno on, jak też pejzaże w tle. 

Miłego oglądania (uwaga - sporo fotek). Pozdrowionka!






    Chusta pierwotnie była kawałkiem białego materiału, ale chcąc przerobić ją na miniaturowy odpowiednik arafatki użyłam czarnego markera i narysowałam wzorki. Po kilku praniach i ponownym pomalowaniu wzór się utrzymuje i nie farbuje, czego się trochę obawiałam. Na szczęście jest dobrze i mam nadzieję, że chusta jeszcze posłuży.



I jak? 
Podobały się Wam pustynne klimaty z beduinem w tle?
 
 
Dziękuję za wizytę na blogu!
Przesyłam całuski i do następnego popisania!
Wasza Aya :-)


18 komentarzy:

  1. Rewelacyjna sesja, masz wspaniałe pomysły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magduś. Bardzo mi miło. Cieszę się ogromnie, że się podoba. Uściski.

      Usuń
  2. Ależ cudowna sesja . Jestem pełna podziwu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za miłe słowa. Bardzo mnie cieszy czytanie takich opinii. Buziaki.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki wiekie kochana. Bardzo się cieszę, że się Tobie podobają. Starałam się. Serdeczności.

      Usuń
  4. Tak :) Zwłaszcza zdjęcie z wielbłądem w tle jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To było tak na szybko zrobione, fajnie by było, gdybym jeszcze inne pozy u lalka ustawiła, ale nie miałam wtedy za wiele czasu już. W każdym razie super, że się podobają. Buziaki

      Usuń
  5. Beduina już podziwiałam na IG. Rewelacyjnie wyszedł. Zwłaszcza zdjęcia z wielbłądem w tle są świetne i bardzo realistyczne. Do malowania materiału sprawdzają się markery do tkanin, żeby je utrwalić wystarczy przeprasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, o farbach wiem, ale nie wiedziałam, że są takie markery. Muszę kupić! Dziekuję bardzo za podpowiedź. Buziaki. PS. No i super, że się podoba.

      Usuń
  6. Świetna ta arafatka, bardzo realistyczna. Sesja jak zwykle wspaniała 💓, bardzo podobają mi się zdjęcia z 'zaparkowanym' wielbłądem 😉 i te arbuziki! Można poczuć klimat pustyni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Od dłuższego czasu potrzebowałam miniaturowej arafatki - sama mam kilka, a w lalkowym świecie nie miałam, no i mus było zrobić. Fajnie, że się podoba. Arbuzki to gumowe piłeczki. Serdeczności.

      Usuń
  7. Piękne są te pustynne sesje zdjęciowe, nie mam ich dość :) A do tego przedstawiasz kolejne ciekawe i klimatyczne stylizacje, miło pooglądać i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za Twoją miłą opinię. Cieszę się ogromnie, że się podobają. Uściski!

      Usuń
  8. Świetne foty! Strój idealny do scenerii

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrzowska sesja, klimat aż wyskakuje z każdego ujęcia! Strój i dodatki wyglądają hiperautentycznie, a te pejzaże w tle! Baśniowe po prostu! Nic dziwnego, że trudno Ci o nich zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj powiem Ci, że kiedy jestem w Polsce to bardzo tęsknię. Dziękuję kochana. Pozdrawiam ciepło. Buziaki.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *