O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 16 sierpnia 2023

Wachlarz i wiatrak, dające ukojenie...

      Ponieważ upały zagościły w Polsce, przypominając, że lato z tego kraju jeszcze nie uciekło, przychodzę do Was z adekwatnymi do tych temperatur fotkami, na których moja panna chłodziła się zarówno wachlarzem, jak też wentylatorem. No bo są to jakieś sposoby na znalezienie ukojenia w gorącu, prawda? 


Topik i chustę wykonała Marzenka z Dłubanin Lalkowych.
Wachlarz i wentylator wykonałam ja.😉



Wiem, że wśród osób czytających mojego bloga, są wrażliwcy, dla których upały
są bardzo trudne do zniesienia. Życzę Wam zatem, abyście wytrwali dzielnie.
 
Pozdrowionka.
Wasza Aya.


12 komentarzy:

  1. Piękna sesja i wspaniałe nowości. Ja jestem z tych osób, które nie przepadają za upałami. Chyba powinno się teraz pozdrawiać chłodno, nie mając nic złego na myśli, ale ochłodę, coś rześkiego. Przesyłam milutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj doskonale rozumiem, to znaczy zawsze próbuję sobie przełożyć moje złe samopoczucie, gdy jest zimno, na samopoczucie kogoś innego, kto z kolei nie znosi upałów. Myślę, że to podobne odczucia. Ja niestety męcze się w chłodzie, nawet mając trzy swetry na sobie. Dlatego upalne lato to dla mnie ideał pogody. Buziaki.

      Usuń
  2. Już od samego oglądania zdjęć zrobiło mi się gorąco...🙈mimo wachlarzyka i wentylatorka, które same w sobie są po mistrzowsku wykonane! Świetna sesja, bardzo przekonująca, piękne plenery-widać, że jesteś w swoim żywiole i czujesz się tam świetnie!
    Topik i chusta autorstwa Marzeny przepiękne, też mam szczęście posiadać podobne...tzn moje lalki posiadają, nie ja! 🙈 widzisz, u mnie upał nie sprzyja myśleniu... Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że wachlarz z wentylatorkiem się spodobały, a topik i chusta Marzenki sa boskie, to prawda. I ja ściskam, pozdrowionka i bardzo dziękuję.

      Usuń
  3. Oj, lato dopiero teraz się rozkręciło, przynajmniej na południu :D. Ja jestem z tych mało-upało-lubnych, więc cierpię i czekam z utęsknieniem na lepsze prognozy, ale cieszę się, że teraz Ty masz ulubioną pogodę :). Patenty Twojej panny na ten czas są idealne, choć ja najchętniej schowałabym się z lodówce. Wentylator na pewno jest skuteczniejszy, ale wachlarz wygląda bardziej stylowo ;). Śliczna sesja, mimo buchającego z niej żaru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pogoda się zmieniła. Nadeszła jesień. Przepraszam, odpisuję z opóźnieniem. Ale tym razem osoby, które nie przepadają za latem, mogą odpocząć od upałów, no a ja tęsknię za słońcem. No, ale chyba tak jest sprawiedliwie. Buziaki. Dziękuję bardzo.

      Usuń
  4. Kreacja w sam raz na te upały, a wiatrak, założę się, na baterie słoneczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie zasilany jakimiś bateriami. Dziękuję kochana. Uściski!

      Usuń
  5. oj tak jest cieżko, nie pomaga ani wentylator ani wachlarz :/ Ostatnio miałam nieprzyjemość jechać pociągiem do Torunia bez klimy, koszmar >< Ale jak widać Twojej Barbioczce upał nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jazda komunikacją zbiorową bez klimy w upale może dać się we znaki - współczuję. Dzielnie przetrwałaś. Dziękuję serdecznie. Pozdrowionka!

      Usuń
  6. Idealne gadżety na tegoroczne upały. Stylówka bardzo urocza i wyszło super casualowe zestawienie z dzierganym topikiem i narzutką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, że się podoba. Dziękuję. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *