O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

czwartek, 30 listopada 2023

No i koniec listopada...

     Jakże bardzo mnie cieszy, że listopad odchodzi już w zapomnienie. Naprawdę bardzo rzadko się u mnie zdarza, żeby ten miesiąc dawał miłe wspomnienia. Jedynie ubiegły rok był wspaniały w listopadzie i nie miałam wobec niego nawet najmniejszych zastrzeżeń... No i chyba wyczerpałam limit na jakiś czas. W tym roku skaczę w myślach z radości, że to już ostatni dzień tego miesiąca. A grudzień... Grudzień brzmi już jakoś przyjaźniej. 

      W ramach radosnych pląsów myślowych, pokażę Wam pląsy mojego pana lalka..., który we wrześniu uskuteczniał na pustyni snow sandboarding... No, a po radosnych pląsach na desce, przysiadł ze swoim kotem i przygrywał na lutni... To jest życie, prawda? Takiemu to dobrze... 



A Wy? Również nie lubicie listopada, jak ja? 
Pozdrawiam Was serdecznie 
i do następnego popisania...
- Wasza Aya!


12 komentarzy:

  1. Tak, też nie przepadam za listopadem oraz za zimą. Mieć życie slow jak ten pan... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chciałoby się zatracić w magicznym świecie podobnym do tego lalkowego... heh... Serdeczności!

      Usuń
  2. Przepiękna sesja!❤️ co do listopada, to jest wyjatkowo urokliwy w tym roku - zaczął się piękną, złotą jesienią🍂 a skończył cudowną zimą❄️ a ja, jak wiesz, uwielbiam i jesień, i śnieżną aurę, więc już nic więcej nie dodam 🤭🤫 Ściskam Cię mocno!🤗❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację, listopad w tym roku pod względem pogody był całkiem sympatyczny. Fajnie, że dał Tobie radość. Buziaki.

      Usuń
  3. Bardzo ładny pan ale kicia najlepsza:) Ja ogólnie nie lubię zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja również. W zimowy czas włączam tryb "PRZETRWANIE"

      Usuń
  4. Oj, zdecydowanie! Takiemu to dobrze i na pewno też ciepło 😊. Zwykle listopad mnie specjalnie nie rusza,całe w tym roku jestem szczęśliwa, że minął. Tęsknić za nim na pewno nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro i Tobie listopad napsocił, to faktycznie dobrze, że już mamy go za sobą... Buziaki.

      Usuń
  5. Oj, zdecydowanie! Takiemu to dobrze i na pewno też ciepło 😊. Zwykle listopad mnie specjalnie nie rusza,całe w tym roku jestem szczęśliwa, że minął. Tęsknić za nim na pewno nie będę.

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *