O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 10 stycznia 2023

Słodkości

 

      Lubicie lody? Ja bardzo lubię, a moje lalki chyba jeszcze mocniej ode mnie. Dlatego zażądały intensywnej produkcji lodów z modeliny, bo wszak tylko takie służą ich urodzie i figurze. No i cóż, zrobiłam lody, panny zjadły. A ja w międzyczasie zrobiłam fotki, które dziś chciałabym Wam pokazać. Miłego oglądania. 


Pozdrawiam Was serdecznie! 
- Aya :-) 


15 komentarzy:

  1. Jakie lodowe cudności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Lubimy lody, chociaż znamy i takich, co nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znam takich, którzy nie lubią. Kiedy jemy razem - zjadam ich porcję :P

      Usuń
  3. Uwielbiam lody, szczególnie czekoladowe/orzechowe i sorbety :). Akurat dziś jadłam przepyszne orzechowo-korzenne ;). Twoje wyglądają niezwykle apetycznie, sama bym się na nie połaszczyła, zwłaszcza na ten z polewą! Kryształki szronu to prawdziwy majstersztyk! Właśnie próbuję wydumać, z czego je zrobiłaś ;).
    Twoja panna, racząca się w upale tymi pysznościami, wygląda na bardzo zadowoloną :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, orzechowo - korzenne? Bardzooo ciekawe! Ja lubie głównie śmietankowe, czy waniliowe, a następnie truskawkowe/malinowe/mangowe... Generalnie nie wybrzydzam w lodach :D A kryształki szronu to biały brokat dekoracyjny, jaki można kupić w sklepach papierniczych, diy, marketach typu Action (tylko trzeba patrzeć, żeby był faktycznie biały, a nie srebrny). Dziękuję serdecznie. Pozdrowionka.

      Usuń
    2. Dziękuję :)! Ooo, mangowe też bardzo lubię! I cytrynowe, nawet, jeśli po nich bolą mnie zęby ;)

      Usuń
  4. Narobiłaś mi smaka, też bym zjadła lody :D Twoja panna Looks wygląda super w tej swobodnej stylizacji i wesołej fryzurce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym teraz w sumie zjadła lody... heh... Dziękuję serdecznie. Uściski.

      Usuń
  5. Uwielbiam lody, chociaż najbardziej te zwykłe śmietankowe, bo to smak mojego dzieciństwa... Ależ Twoja panna ma wybór tych lodów! Wystarczy na każdy gorący dzień 🙂 Zdjęcia cudowne jak zawsze!😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham śmietankowe, szczególnie takie kostki w wafelku. Uściski serdeczne. Dziękuję.

      Usuń
  6. Lubię lody, szczególnie czekoladowe. Super sesja, a lody wyglądają bardzo realnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, choć w lodach za bardzo nie wybrzydzam, to jakoś tak czekoladowe lubię najmniej. Ile ludzi, tyle smaków i upodobań - i to jest cudowne. Dziękuję. Uściski i serdeczności.

      Usuń
  7. O tak! Uwielbiam lody, a najbardziej wiśniowe.
    Twoja panna ma do wyboru tyle smaków, że tylko pozazdrościć. Śliczne fotki, Iguś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO wiśniowe też pysznościowe dla mnie. Mniam... Dziękuję. Uściski!

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *