O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 28 stycznia 2023

Podróżujemy nie dlatego, aby uciec od życia, ale po to, żeby życie nam nie uciekło.

       I tym zacnym tytułem pragnę Was wprowadzić w kolejną porcję moich fotek. Miłego oglądania! 

PS. Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i znajdujecie czas na lalkowanie.
Pozdrawiam Was serdecznie! 

 
 
Dziękuję za wizytę!
- Aya :-)


19 komentarzy:

  1. Super, że macie czas na podróżowanie i chwytanie dobrych chwil. Bardzo udana sesja. U mnie niestety brak czasu na lalkowanie, ale zawsze można nacieszyć oczy u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę z całego serca, żebyś mogła schwytać wolny czas i poświęcić go na wymarzone plany i działania. Pozdrowionka.

      Usuń
  2. Z czasem ostatnio nieciekawie, ale staram się nadrabiać, kiedy się tylko ta! Wyobrażam sobie, jakie te kamienie musiały być cieplutkie, do tego barwne kwiaty w tle... Twoja panna znalazła sobie świetne miejsce na złapanie oddechu w wędrówkach. A jaki ma boski plecaczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były ciepłe, ale nie aż tak jak można sobie wyobrazić, bo to był grudzień, więc pogoda raczej taka jak w polskie lato. A lalki to zawsze wyhaczą jakiś fajny plener, gdzie sobie przycupną. Dziękuję!

      Usuń
  3. Wspaniałe zdjęcia <3 Cytat bardzo życiowy, podróże kształtują. I cieszą!! :) Człowiek oddycha pełną piersią! Cieplutko ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę pięknych widoków i plenerów no i słońca :D u nas teraz pogoda taka że nie nastraja zbyt optymistycznie do lalkowania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam tę samą pogodę, bo jestem w Polsce. I też ubolewam, oj ubolewam. Uściski.

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia ❤️
    Ja niestety ostatnio mam kryzys lalkowy i zastanawiam się nad zmniejszeniem mojej kolekcji. Aparat kurzy się na półce. Mam tyle rozgrzebanych rerootów że się w głowie nie mieści. Mam nadzieję że na wiosnę wrócę pełną parą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj, biedna... No kurczaczki czasem zdarza się taki kryzys, ale na szczęście kryzysy mają to do tego, że... mijają. Twój też minie. A jeśli czujesz, że powinnaś uszczuplić kolekcję to może warto faktycznie coś sprzedać, a za jakiś czas kupić coś nowego - innego, co wznieci wenę. Uściski!

      Usuń
  6. Piękne motto w tytule wpisu. Twoje plenerowe zdjęcia zawsze są zachwycające, ogromnie zazdroszczę takich cudownych widoków i podróży. Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja od miesiąca jestem w Polsce, tylko fotki co jakiś czas dodaję, bo narobiłam ich tyle, że głowa mała. Ale dziękuję serdecznie za miłe wsparcie w lalkowym działaniu. Buziaki.

      Usuń
  7. W całej rozciągłości zgadzam się z tytułowym cytatem i żałuję, że nie mogę podróżować tak często, jak tego potrzebuję... Cudna lalka i zdjęcia, a plecaczek po prostu boski! 💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety również nie zawsze mogę sobie pozwolić na realizację podróżniczych planów, kiedy ich bardzo potrzebuję. W tym roku udało się wyjątkowo wypocząć i wygrzać poza konkretnym sezonem turystycznym. Bardzo dziękuję za przemiłą opinię. Pozdrowionka.

      Usuń
  8. Ach, sama prawda. Zgadzam się z tymi słowami całym sercem. I wypatruję jakiegoś wypadu w góry. ;)
    A tymczasem ponapawam się słonecznymi widokami u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoje plany, no i oczywiście wyczekuję fotek z wyjazdu. Dziękuję. Uściski.

      Usuń
  9. Ta lalka wygląda lepiej na Twoich zdjęciach niż na promo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, bardzo mi miło i serdecznie dziękuję za tak miłe słowa. Pozdrowionka.

      Usuń
  10. Oj, chciałabym podróżować tak często, jak potrzebuję. Niestety, życie ma dla mnie inne zadania.
    Przepięknie wygląda ta panna na Twoich fotkach. Jak zawsze, zachwycam się wszystkim.

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *