O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 16 stycznia 2023

Odpoczynek przy basenie

      Kiedy jestem nad morzem i nocuję w jakimś hotelu, rzadko korzystam z basenów, bo nie po to lecę kilka tysięcy kilometrów, żeby siedzieć przy basenie z chlorem - to mogę mieć w Polsce w pobliskiej hali sportowej. Podstawą jest odpoczynek z naturą - morze, plaża, góry, przyroda. Trzeba jednak przyznać, że lalkom nie robi różnicy, czy siedzą w wodzie z jodem i rybkami, czy wodzie z chlorem, w dodatku fotki basenowe potrafią być równie efektowne jak plażowe, zatem powstała kolejna sesja - tym razem basenowa.

        Lalkom się podobało, mnie w sumie też, bo w morzu woda była bardziej żywiołowa - wiadomo, więc trudno było na niej utrzymać dmuchaniec z lalką. No, a w basenie, z którego w grudniu i tak nikt nie korzystał, bardzo spokojnie i na luzie się fociło (w hotelu było tylko kilkoro gości - hurra i to głównie entuzjastów nurkowania w morskich głębinach). 

       Zatem przed Wam fotki basenowe, jeszcze z grudnia - wspominam i tęsknię za słoneczną i ciepłą zimą Synaju.



 

Pozdraiwma Was serdecznie, kochani
i życzę udanego tygodnia. 

- Aya

9 komentarzy:

  1. Pozazdrościć tych ciepłych klimatów. Super sesja. Mnie najbardziej urzekły zdjęcia z hotelem w tle, wyglądają bardzo realnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję Magdusiu. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Przepiękne są te zdjęcia! ❤️Lalka wygląda jak modelka z luksusowego magazynu o życiu codziennym celebrytów... urodzona gwiazda z niej!❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja jej zazdroszczę! Luksusowy hotel w tle, basen, słoneczko, wygodny dmuchaniec... Nic, tylko zażywać relaksu, nic dziwnego, że panna wygląda na taką zadowoloną z życia! Bardzo podobają mi się też foteczki na brzegu basenu, zwłaszcza z napojem, którego pić nie powinnam, a który tak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym luksusem to nie przesadzajmy kochana, raczej po prostu dość efektownie wychodził na fotkach ;-) Ale laluszce, fakt, sie podobało :P Ja też nie powinnam pić coli, ale czasem mnie skusi latem. Buziaki. Dziękuję serdecznie.

      Usuń
    2. Ja obowiązkowo na święta ;). Ach, ta siła reklamy :D...

      Usuń
  4. Twoje lalki to mają życie. Piękne krajobrazy poprzeplatane ze spokojnym wypoczynkiem w hotelowym basenie. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *