O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 1 stycznia 2023

Nowy rozdział

     No i mamy kolejny rok. Lata dwudzieste XXI wieku w rozkwicie... Kolejne karty hobbystycznych i osobistych działań do zapisania. Co przyniesie ten rok? Jestem na razie pełna nadziei i optymizmu, a także pozytywnej ekscytacji. Nie lubię szukać problemów i uprawiać czarnowidztwa, męczy mnie to, dlatego nastawiam się dobrze. Polecam takie podejście, bo szkoda życia na inne. Naprawdę. 

     Zatem eksperymentujmy, bawmy się naszym hobby, nie ograniczajmy wyobraźni i własnych możliwości. Dajmy się ponieść pomysłom i nie stawiajmy mentalnych blokad. 

       Niechże ukoronowaniem powyższych wywodów będzie dzisiejsza bajeczna sesja, którą dla Was przygotowałam. Niech lalkowa magia sprawi, że poczujemy siłę do działania. Uściski dla Was! Wszystkiego wspaniałego w kolejnym roku naszego lalkowania! 

- Wasza Aya



I jeszcze zza kulis ;-) 



22 komentarze:

  1. To ja, niestrudzona fanka Twoich zdjęć i umiejętności ! ❤️ Ta sesja to jak spełnienie moich marzeń z dzieciństwa - cudowna i magiczna, i chyba też z pomocą magii wykonana! Bo nie przekonują mnie te patyczkowe podpórki, nie nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję kochana za takie wspierające słowa! Ogromnie mi miło. Serdecznie ściskam i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Samych pomyślności w Nowym Roku! :) Widać, kiedy hobby sprawia radość i uwielbiam Twoje zdjęcia z dalekich stron! Oby więcej takich chwil w tym nadchodzącym roku a marzenia niech się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdusiu za serdeczne słowa i życzenia. Serdeczności i wszystkiego najlepszego w roku 2023!

      Usuń
  3. Wspaniałą sesja! Magiczna, radosna, coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję! Pozdrawiam ciepło i ściskam radośnie :-)

      Usuń
  4. Piękna sesja! Gratuluję zdolności. :) Szczęśliwego Nowego Roku i dalszej radości z lalkowego hobby. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za życzliwe słowa. Szczęśliwego roku 2023 i wszystkiego lalkowego. Pozdrowionka!

      Usuń
  5. Rewelacyjna sesja. Podziwiam Twoją pomysłowość. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję Magduś. Uściski. Wszelkiej pomyślności i dla Ciebie. No i zdrówka.

      Usuń
  6. Słusznie prawisz, problemy same nas znajdą, po co sobie ich dodawać czarnowidztwem. Szczęśliwego Nowego Roku i dużo czasu na takie fantastyczne sesje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! I Tobie również wszystkiego co najlepsze i lalkowego czasu wolnego.

      Usuń
  7. Świetna ta sesja Ci wyszła. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sówko za miłe słowa. Wszystkiego najlepszego w roku 2023!

      Usuń
  8. Już komentowałam na insta, ale tu się powtórzę. Świetna sesja, jestem zachwycona pomysłem i wykonaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję Natalko. Ogromnie mi miło. Bardzo mnie to cieszy i dopinguje.

      Usuń
  9. Rewelacyjny pomysł na sesję i znakomite wykonanie! I panna, i lampa, i dywan jak żywcem wyjęte z opowieści Szecherezady :)!
    Czarnowidztwo... niemal doprowadziło mnie w miejsce, z którego trudno się wraca. Dopiero się uczę nie szukać czarnych stron wszystkiego, nie martwić się tym, na co nie mam wpływu, nie dawać sobie wmówić, że zawsze muszę się spodziewać najgorszego, ale w pełni popieram Twoje podejście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymaj dalej, kochana. Nie ma sensu zanurzać się w złych myślach. Moja mama zawsze powtarza: "Przyjdzie czas, będzie rada." i tak trzeba myśleć. Buziaki. Dziękuję.

      Usuń
  10. Widziałam już te fotografie na Ig, ale z wielką przyjemnością obejrzałam je jeszcze raz. Taki pomysł to Mistrzostwo Świata! Poza tym fantastycznie usunęłaś z fotek podpórki, więc można się mocno zdziwić, widząc to po raz pierwszy! Obłędny pomysł i wykonanie! Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olusiu. No trochę nad tym myślałam, wizualizowałam i szukałam dobrych rozwiązań. Najpierw myślałam nad jakąś żyłką, ale to wymagałoby pomocy drugiej osoby, a ja chciałam być samodzielna i nie zawracać rodzinie głowy. Poza tym gdy focę sama, bardziej się skupiam na działaniu, nie rozpraszam. No więc wymyśliłam te patyczki i tekturkę, na której leżał dywan. Bałam się tylko, czy uda mi się to usunąć na komputerze, ale centymetr po centymetrze usuwałam i dało radę. Buziaki ogromne. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  11. O WOOOW! Jestem w szoku jak udało Ci się zrobić zdjęcia latającego dywanu uniesionego w powietrzu nad ziemią i unoszącego lalkę. Rewelacyjny pomysł i cudowne, wręcz magiczne zdjęcia :) Panna świetna, trochę taka współczesna Jasmine :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już pisałam na fb, to najbardziej magiczna sesja, jaką w życiu widziałam. I nadal jestem zachwycona efektami, ale też podziwiam pomysłowość i cierpliwość w trakcie realizacji.

    W tym nowym roku życzę Ci wszystkiego tego, czego pragniesz, bo sama znasz siebie najlepiej i wiesz, co Ci potrzebne, co sprawi radość i szczęście.

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *