O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 19 lipca 2022

Piesisław Łaciaty

     Wreszcie spotkałam ciekawą figurkę psa w odpowiedniej skali 1:6. Od jakiegoś czasu poszukiwałam takowej. A trzeba przyznać, że bardzo trudno znaleźć psiaki, które byłyby w dobrej cenie (czytaj: tanio) i nadawałyby się do focenia z lalkami. Owszem, zdarzają się mattelowskie, ale są bardzo dziecięce, infantylne - słodkie oczywiście, ale potrzebowałam czegoś "dorosłego", bardziej naturalnego. No i jest! 


       Prezentowanego dzisiaj Piesisława kupiłam w ciucholandzie, za 2zł. Pomalowałam mu nos i oczy na czarno, bo miał różowe (???). Dorobiłam obrożę. 


       Cieszę się ogromnie, że mam kolejnego psiaka do fot. Do tej pory dysponowałam brązowym "kundelkiem" kupionym w Action, i jakkolwiek jest słodki, to potrzebowałam urozmaicenia. No i jest coś nowego na fotach. Hurra! 


Przepiękny jest! 
Zachwycam się nieskromnie... 


A Wy?
Lubicie urozmaicać lalkowe fotki zwierzakami? 
Pozdrowionka w lipcowy upał :-) 

edit, 23.07.2022r. :

PS. I jeszcze kilka fotek z lalkowego grillowania na moim balkonie :P 


Ktoś tu się załapał na wyżerkę ;-) 




16 komentarzy:

  1. Przesłodki jest ten pieseł. I bardzo fotogeniczny. A zdjęcia z laluszą wyszły rewelacyjne, takie naturalne, jakby to człowiek był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marzenko za te słowa. Cieszę się, że wyszło to naturalnie. Zawsze bardzo mi na tym zależy. Uściski! Mam nadzieję, że czujesz się już lepiej.

      Usuń
  2. I panna i jej ulubieniec wypadli bardzo naturalnie i nawet się dopasowali kolorystycznie 😉. Bardzo lubię dodawać do sesji lalkowych zwierzaki, ale masz rację, nie ma ich za wiele, a Schleich zdecydowanie przesądza z cenami i nie trzyma skali w przypadku większych gatunków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Schleich ma bardzo fajne zwierzaki, naturalnie wyglądające, tylko właśnie ta skala, no i ceny! Mnie się od nich podobają leniwiec i nosacz... Tylko szkoda mi kaski. Szukam okazji w innych miejscach. <3 Pozdrowionka. Dzięki serdeczne.

      Usuń
  3. Cudny pieseł, mam wrażenie, że za chwilę wstanie i pobiegnie! Bardzo podobają mi się takie sesje! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. To ogromnie cieszy, kiedy bardzo się starasz, żeby fotki wyszły naturalnie i ktoś to docenia. Dziękuję. Pozdrowionka.

      Usuń
  4. Piesio bardzo ładnie pozuje, pewnie z radości, że ma nowy, dobry domek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością. Bo do tej pory siedział schowany w zakurzonym pudle. Biedactwo. ;-) Pozdrowionka!

      Usuń
  5. Dalmatyńczyki są super, bardzo przyjemna i wesoła ta sesja z psiakiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Oj tak, dalmatyńczyki są superkowe! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Psi towarzysz zawsze urozmaica zdjęcia☺️. A ten prezentuje się niezwykle godnie☺️.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesio potrafił zachować powagę. To bardzo pomaga przy foceniu. Urodzony model ;-) :P

      Usuń
  7. Zdjęcia są wspaniałe !!! Ciepłe i promienne , a lalka i jej psi towarzysz nie pozują ale żyją :) . Mam podobnego dalmatyńczyka - zaraz biegnę sprawdzić jaki ma nos - jeśli różowy to też przemaluję, że był taki ładny jak Twój psiak :)
    Serdeczności i buziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zabawkowy dalmatyńczyk, prawda? :p Koniecznie go pokaż na blogu! Dziękuję! Uściski!

      Usuń
  8. Wspaniałe znalezisko! Pieseły w skali 1:6 to towar deficytowy...

    OdpowiedzUsuń
  9. zjawiskowy duet Pańci z Piesiem :)))
    desery że aż palce lizać! hau! hau! hau!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *