O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 24 lipca 2022

Wakacyjny nastrój

    Wakacje to taki czas, kiedy myśli się intensywniej o wyjazdach, podróżach, wojażach. Przyznam się Wam, że również o tym myślę i bardzo tęsknię za zwiedzaniem kolejnych zakątków jakiegoś uroczego miejsca. Tęsknię za lotniskami, za autobusami, za pociągami... Za wszystkim, co kojarzy się z atmosferą podróży. Na razie odpoczywam w domku i tutaj cieszę się urlopem, ale liczę na to, że będzie mi dane w tym roku dokądkolwiek wyjechać. No zobaczymy...

     Tymczasem focę laluszki, poddaję się zabiegom rehabilitacyjnym (no tak wyszło, że moje biodro nie odpuszcza) i sycę serce rodziną. A, że w myślach mam wojaże, to i dziś sesja z odniesieniem do osobistych pragnień. Zapraszam do oglądania :-) 

Panna z plecaczkiem, w podróży (ta podróż to jedynie do innej części miasta, ale zawsze :P ) 


Plecak szyłam wczoraj.
W wyobraźni miałam trochę inny zamysł,
ale praca z tym materiałem trochę zweryfikowała projekt.
Jednak efekt chyba nie jest taki zły - do lalkowych fotek może być. 


Laluszkę kupiłam ostatnio w promocji Smyka za 39zł.
To hokeistka. 
Jej oryginalne ciałko było także ruchome, ale mniej niż MtM,
więc ją przesadziłam czasowo na to, które widzicie.
Muszę jednak przyznać, że i w oryginale trafiła mi się całkiem ładnie dopracowana sztuka. 
A sami wiecie, jaka to loteria przy zamówieniach wysyłkowych. 
Bardzo się z niej cieszę, bo od dawna chciałam mieć tę buźkę. 
Jest słodziutka :-) Przynajmniej dla mnie.


Dżinsy to oczywiście dzieło Kamelii.
A aparat chyba kojarzycie? Robiłam go jakiś czas temu. 


No i tak wyglądał mój spacer niedzielnym popołudniem.
A co u Was? Jakieś wojaże? A może plażingi - smażingi? 
Pozdrowionka!
Aya ze Świata Lalek


17 komentarzy:

  1. Zarówno plecak jak i aparat świetnie się prezentują jako dodatki do tej panny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, by udało Ci się niebawem wyjechać, razem z Twoimi pannami! Zarówno plecaczek, jak i aparat są jak stworzone do dalszych wypraw, a hokeistce w nich bardzo do twarzy 😊. Jeśli dobrze pójdzie, zacznę urlop w przyszłym tygodniu i może mnie też poniesie trochę dalej od mojego grajdołka 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia, oby się udało. :-) Ooo, zaczynasz od przyszłego tygodnia? Juhuuu! Super! czekam na relacje z lalkowania! Uściski.

      Usuń
  3. Taka zwyczajna dziewczyna z sąsiedztwa z tej lalki, w pozytywnym znaczeniu. :) Bardzo dobry plecaczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Cieszę się, że tak to odbierasz, że się podoba. Pozdrowionka!

      Usuń
  4. Ja w tym roku urlop także spędzam w domu, ale nie narzekam, jest czas aby poogarniać lalki, przemalować je i pofocić :) Taki urlop ma także swój urok :) Ale też nie ukrywam, że chciałabym znowu odwiedzić Japonię :( No nic może w przyszłym roku :) A panna super, bardzo podoba mi się jej stylizacja, a plecaczek pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Japonia... Och, marzenie... Miałaś szczęście, że tam pojechałaś, bo to ogromnie ciekawy kraj. Życzę Ci, żebyś znowu miała sposobność tam polecieć, jeśli tylko tego pragniesz. A co do domowego urlopu. Tak, ma swój urok, z pewnością. Bardzo dziękuję. Pozdrowionka.

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia. Wygląda tak naturalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję. Miło, że zajrzałaś na bloga, co w tym codziennym zabieganiu nie jest proste. Starałam się ją jakoś naturalnie ofocić. Ogromnie się cieszę, że się udało. Pozdrowionka.

      Usuń
  6. Świetny plecaczek i sesja! ❤️Laleczka sympatyczna i milutka, chociaż osobiście wolę bardziej wyraziste, charakterystyczne twarze...Oj, też mi się tęskni za dalekimi podróżami, uwielbiam atmosferę lotnisk i latanie samolotem... Ale póki co, aż tak dalekie podróże mi się nie szykują, jednak cieszę się z tego, co jest! Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że uda Ci się gdzieś pojechać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja tez staram się cieszyć tym, co jest, bo każdy czas ma swój urok. Nie ukrywam jednak, że tęsknię za jakimś wylotem. No zobaczymy. Serdeczności.

      Usuń
  7. Fajniutka dziewczyna.
    Plecaczek rewelacyjny, do niczego nie można się doczepić. Aparat pamiętam, oczywiście. Marzę o takim...
    Sama sesja wyszła bardzo naturalnie, świetnie po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. Jak mnie najdzie wena, to Ci ulepię aparat, ale nie obiecuję na razie, że na jesień :P Pozdrowionka kochana. Jeszcze raz dziękuję za miła opinię.

      Usuń
  8. Dużo zdrowia dla Ciebie!
    Panna jest urocza. A plecak po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamelko. Zdrowie najważniejsze. A jeszcze, gdy w tym wszystkim ma się czas na hobby, to już jest bardzo dużo. Uściski.

      Usuń
  9. też lubię ten pysiałek
    choć teraz jest u mnie
    Zwodnicą Drapieżnicą
    Nadmorską Syreną :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *