O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 30 lipca 2022

Piątkowe focenie.

      Przed weekendem wyskoczyłam z panną lalką na krótki spacer. Pogoda nie była sprzyjająca foceniu, ale udało się zrobić kilka zdjęć. Zapraszam do oglądania. 


Panna lalka pochodzi z serii Barbie Loves The Ocean.
Przełożyłam ją na ciałko made to move.

Naszyjnik dostałam do Kamelii, 
a deskorolkę od Marzenki z Dłubanin Lalkowych.
Dziękuję Dziewczyny. 


Pozdrawiam Was serdecznie
I życzę miłego weekendu :-)
Wasza Aya. 

21 komentarzy:

  1. Super to zdjęcie z deskorolką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sesja i dodatki ! Też mam tę lalkę i bardzo mi się podoba, zwłaszcza te jej kocie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie ona zachwyciła, właśnie tymi oczkami ;-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Wspaniała modelka, nie poznałam jej na innym ciałku. Gratuluję super prezentów. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie czasem tak trochę odmienić laluszkę... Dziękuję. Serdeczności.

      Usuń
  4. Cudowna sesja. Panna rewelacyjnie wygląda w tych ciuchach i super pozuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą pannę pierwszy raz zobaczyłam u Ciebie i powiem Ci, że jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamelko. Ona jest taka specyficzna, ciekawa. :-)

      Usuń
  6. Piękna panna. Pasuje jej ten żółty 💛

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa uroda☺️. Widać, że dziewczyna wysportowana i lubi szaleć na deskorolce☺️.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Poszalała tak, że dwa razy mi śmignęła z ławki na glebę. Psotnica.

      Usuń
  8. Po zdjęciach ABSOLUTNIE nie widać, że pogoda nie była sprzyjająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, choć wybrałam te kilka fot z miliona innych... Dzięki serdeczne Kasiu.

      Usuń
  9. W taką pogodę też mogą powstać kolorowe i bardzo energetyzujące zdjęcia! Panna z deską wygląda przefachowo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie i ja bardzo jestem dumna z tej foty - wyszła niespodziewanie "inaczej", ciekawie. Heh... Dziękuję.

      Usuń
  10. intrygująca zawodniczka z tej modelki!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *