O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 26 czerwca 2022

Wakacje...

     Nie, nie mam jeszcze urlopu, niestety, ale skoro oficjalnie zaczęły się wakacje i lato, pomyślałam, że zrobię sesję foto, nawiązującą do klimatów urlopowych. 

    Chciałam zrobić fotki imitujące nadmorski pejzaż - "imitujące", bo z racji mieszkania w centrum Polski, trudno o prawdziwie nadbałtycką sesję. Plany były wielkie, miał być piasek i woda, ale... nie byłam w stanie dojechać do najbliższego akwenu wodnego okalanego piaskiem, więc... wykorzystałam miejski trawnik w środku miasta. 

     Przed Wami... "kamienista plaża", a wodę proszę sobie dowyobrazić. :P Wybaczcie. 

    Może jednak, mimo wszystko, takie naciągane fotki Wam się spodobają. Zapraszam do oglądania. Pozdrowionka! 


Miłego tygodnia!
Wasza Aya 
💓😇😉😊

19 komentarzy:

  1. Wystarczy odrobina wyobraźni i mamy plażę jak marzenie! Bardzo wakacyjna sesja, a Twoja panna już się wyraźnie zrelaksowała jak należy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że fotki się podobają i udało się sięgnąć po obrazy z wyobraźni by dopełnić całości.

      Usuń
  2. Wakacyjny klimat bez dwóch zdań! Świetna sesja i pełna lata <3 odrobina wyobraźni i wodę można sobie dopowiedzieć ... ukryła się tuż za kadrem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! I tego się trzymajmy! Woda jest za... kadrem :P

      Usuń
  3. Ja już jestem z nią myślami na plaży :D Może lepiej, że panna przycupnęła na kamienistym wybrzeżu, bo nad wodą pewnie nawet nie miałaby gdzie swojej małej stópki wsadzić tak było wszędzie tłoczno w ten weekend. Kto mógł to kierował się nad jakikolwiek zbiornik wodny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda, prawda, w takie upały zawsze są tłumy nad wodą.

      Usuń
  4. Klimat zachowany, przy tym słońcu, bardzo łatwo wyobrazić sobie wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie można znaleźć kawałek miejscówki do fotek. :) Ostatnio korzystałam z ogródka przy restauracji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest najprzyjemniejsze w lalkowaniu, że nie trzeba wielkiego świata, żeby stworzyć lalkowy świat ;-)

      Usuń
  6. Ten miejski trawnik nieźle udaje plażę. Musze zastosować podobny pomysł bo też do najbliższego zbiornika wodnego mam kawałek (a ludzi na kupie tyle że nie da się zrobić zdjęcia lalkom w samotności:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, spróbuj, trzeba czasem szukać zastępstw w tym lalkowym świecie ;-) Pozdrowionka!

      Usuń
  7. Jak zawsze - piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne za pozytywny odbiór i wsparcie. Uściski!

      Usuń
  8. Te fotki są rewelacyjne! Ja nawet nie muszę sobie nic wyobrażać, morska bryza chłodzi mi twarz od samego patrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. kamienista płaża pięknie nadmorskość wyraża :)))

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *