O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 11 czerwca 2022

Art & Street Art

      Dzisiejsze słońce aż prosiło o spacer, dlatego po południu spakowałam do torby lalkę, kilka gadżetów i pobiegłam focić. A oto efekty mojej aktywności fotograficznej. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Zapraszam do oglądania :-) 








Mam nadzieję, że weekend mija Wam przyjemnie,
a przynajmniej właśnie tego życzę. 

Trzymajcie się ciepło i optymistycznie. 

Pozdrawiam serdecznie!

Wasza Aya :-) 







23 komentarze:

  1. Oh this is such a fun post!!!! Your doll really has a lot of artistic talent!!! She's even been able to reproduce the Mona Lisa and Van Gogh!!! I love what she is wearing, especially those jeans!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna sesja! Tło z grafitti idealnie pasuje do stylizacji panny i do Twoich cudnych miniaturowych dzieł sztuki! I do tego błękitne niebo i piękna letnia pogoda... Marzenie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była wspaniała pogoda, aż się prosiło o spacer i focenie. Traf chciał, że po drodze natknęłam się na ściankę z graffiti, więc musiałam to wykorzystać.

      Usuń
    2. I dziękuję bardzo. Pozdrowionka.

      Usuń
  3. Przepiękna sesja. Bardzo oryginalna. Klimatyczne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło :-) Pozdrawiam serdecznie i witam na blogu :-)

      Usuń
  4. Przepiekna sesja <3 Jak ja lubie te twoje mini obrazy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają. Serdeczności.

      Usuń
  5. O dziwo ściana z graffiti sprawdza się w tej sesji świetnie. Super pozuje Twoja Barbioczka :) Szacun za zdjęcie na jednej nodze :) Udało Ci ja tak postawić czy była niewidoczna z tyłu podpórka :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Użyłam dwóch patyczków do szaszłyków, które podtrzymywały lalkę. Patyczki usunęłam tzw. "stemplem" w programie graficznym. Pozdrowionka :-)

      Usuń
  6. Kocham takie street-artowe klimaty, piękna sesja! Lalki po prostu rozkwitają w Twoim obiektywie. A Twoje obrazy podziwiam niezmiennie i do tej pory nie rozumiem jak jesteś w stanie je malować! ❤️( mam, jak wiesz, swoją teorię na ten temat , ale ciii ;) :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestię wiadomą przemilczmy :P Ciii... Oj tak :D Poza tym bardzo dziękuję za miłe słowa i wsparcie. To ogromnie motywuje. Pozdrowionka.

      Usuń
  7. Zakochałam się w tych fotkach. Cudne, cudniste. Wszystko wygląda, jakby było "Od kompletu" 😉. Ta sesja była moją inspiracją w dzisiejszym foceniu. Niestety, brak ścianki z graffiti...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło i bardzo się cieszę, nie mogę doczekać się, żeby zobaczyć efekty Twojej sesji <3 Do jutra będę nogami przebierać :D

      Usuń
  8. Nie nawidzę mazania po ścianach, ale graffiti to sztuka i jeszcze bardziej wkurza mnie, jak ktoś niszczy piękne graffiti gryzmołami. Zazdrość? Sesja wyszła wspaniale, a obrazy są cudne. Podziwiam te Twoje miniaturowe dzieła sztuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakze barwna i zapadajaca w pamiec
    i do serducha lekcja mixu dawnego z nowym - sztuka dawna wyszla na ulice
    i dodreptala do muralu! CZAD!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ineczko za jakże sympatyczny komentarz. Pozdrowionka.

      Usuń
  10. Fantastyczne zdjęcia! I te obrazy. Cuda, po prostu cuda! *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak obcowanie ze SZTUKA! :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *