O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 1 maja 2022

Biało-czerwono

        Choć Dzień Flagi dopiero jutro, to moja nowa panna postanowiła już dziś udać się na tematyczną sesję w plener,  a wszystko przez przepiękną pogodę, która zachęcała do wyjścia.
      Trzeba przyznać, że to bardzo fotogeniczna laluszka, a tytułowe kolory bardzo ładnie podkreślają jej karnację. 

         Prowadzę tego bloga od 2015 roku i chyba do tej pory nie robiłam jeszcze sesji biało - czerwonej. Chyba nie miałam do końca pomysłu na realizację tematu. Tymczasem dziś samo przyszło... 


Ubranko (sweter + dżinsy) to dzieło naszej Kamelii. 



Co u Was słychać?
Mam nadzieję, że macie czas na lalkowe hobby
i zdrówko Wam dopisuje. 

Pozdrawiam
Aya ze Świata Lalek 

13 komentarzy:

  1. Piękna dziewczyna I świetne te fotki. A pogoda dziś rzeczywiście cudna.
    Ja, niestety, nie poszłam na spacer, bo wczoraj się trochę przeciągnęłam i plecy odmówiły współpracy. Wolałam odpocząć niż potem jeszcze dłużej cierpieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj, Biedniątko. Z kręgosłupem nie ma żartów, wiem coś o tym. Dobrze zrobiłaś. Mam nadzieję, że teraz już czujesz się lepiej. Uważaj na siebie. Buziaki.

      Usuń
  2. Śliczna panna. Kwiaty sama robiłaś? U nas dziś było pochmurnie i przepadywało. Przywiozłam dziś do domu Bellatrix i trochę się nią nacieszyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Kwiatki kupiłam kiedyś w Action. U nas ma podobno jutro padać, więc wolałam wykorzystać piękny (i wolny od pracy) dzień na sesję. Super, że nacieszyłaś się swoją Bellą - to cudowna lalka <3

      Usuń
  3. Prześliczna panna (nadzwyczajnie podobają mi się jej włoski) i bardzo dobry pomysł na sesję! Wygląda jednocześnie elegancko, jak okazja nakazuje, a zarazem na tyle swobodnie, by spacer był udany. Ja się nigdzie nie wybrałam, bo...leniwa jestem 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Długo przebierałam w ciuszkach i nie mogłam się zdecydować jak ją ubrać, ale wreszcie stanęło na takim zestawieniu. Cieszę się, że się podoba. Pozdrowionka.

      Usuń
  4. Very lovely photos of a very pretty doll! I do like your red white and blue theme and the cut of those jeans is simply perfect on her. Thank you for sharing your early springtime photos with us.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka panna
    Świetny ma ten strój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elenko. Cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  6. Ja mam bloga od niemal dekady i jakoś mi nigdy nie przyszło do głowy, że sesja patriotyczna być musi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie czułam potrzeby. Teraz również. Ale, jakby to ująć, zawsze to coś innego. Lubię urozmaicenia. Pozdrawionka.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewuś, że się podoba :-) Pozdrowionka.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *