O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 6 marca 2022

#makeartnowar


       Kilka dni temu wybrałam się na bardzo krótki spacer z lalką - miałam tylko godzinę do rozpoczęcia pracy, więc trzeba było się sprężyć. Zabrałam ze sobą Bellatrix, bo przecież po to ją kupiłam, żeby focić ile tylko dusza zapragnie. Naprawdę, bardzo lubię jej twarz. Nie jestem do końca fanką oryginalnego ciałka, może dlatego, że przyzwyczaiłam się do możliwości made to move. Przy tej lalce czuję pewne ograniczenia, ale trzeba przyznać też, że to ciałko jest dość solidne i stabilne, a to w sumie spory plus. 

       Fotografowało się całkiem miło, choć szkoda, że nie miałam więcej czasu, wtedy zdjęcia może byłyby bardziej przemyślane. No jest jak jest. Zapraszam do oglądania. 


Sweter autorstwa Marzenki z Dłubanin Lalkowych.
Bluza i spodnie wykonała Kamelia. 


 
I jeszcze kilka fotek z domu :-) 
Obrazki mojego autorstwa, oparte na pracach P. Picasso i E.Muncha
 


Mam nadzieję, że jakoś się trzymacie
i spokojnie spędzacie weekend.
Życzę miłej końcówki niedzieli
i pomyślnego tygodnia.
Pozdrawiam serdecznie.
Aya ze Świata Lalek

21 komentarzy:

  1. Stylizacja i obraz w ręku przypomniał mi moje czasy liceum, bardzo grunge lat 90 :) Miło było pooglądać i powspominać spokojne czasy, gdzie największym problemem był bunt przeciwko rodzicom. Rówież pozdrawiam i życzę spokojnego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje fotki przypomniały Ci miłe czasy z okresu wczesnej młodości. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ta panna jest niesamowita, śliczna!
    Super fotki jej zrobiłaś, nie widać, by były przypadkowe. Świetna z niej modelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polubiłam tę lalkę. Dziękuję Marzenko. Cieszę się, że zdjęcia wyglądają dobrze. Fociłam pannę w godzinie niezbyt sprzyjającej fotografowaniu w dodatku w ostrym słońu. Efekt był taki, że zrobiłam ogrom fotek, a wybrałam tylko kilka. Sama wiesz jak to jest z tym foceniem w słońcu i niewłaściwej porze. Człowiek ma pewne plany, wyobrażenia, a natura je weryfikuje. Uściski.

      Usuń
  3. Niesamowicie zazdroszczę Bellatrix, ujęła mnie swoja urodą. Mam nadzieję, że uda mi się ją upolować w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wkrótce będą dostępne w wielu miejscach, więc i ceny zmaleją. Tego życzę. Uściski.

      Usuń
  4. Bellatrix has such a BEAUTIFUL face. I see why you love her so much. And those clothes are absolutely remarkable!!! Your photos are lovely. Our friends Dlubaniny and Kamelia are ever so talented!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much. Yeah girls are very talented, I'm so proud of having gifts from them.

      Usuń
  5. Czy Bellatrix wie jaką ma prestiżową pozycję? Nosi sweter autorstwa Marzenki z "Dłubanin Lalkowych", jeansy & bluzę made by Kamelia. W ręku trzyma dzieła największych artystów (w tym oczywiście te Aya'owe! :D) Absolutna arystokracja... :)
    Ja mam zawsze problem jakiego Gacha z mojej kolekcji wziąć na sesję w plenerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalki to w ogóle mają dobrze ze wszystkim. Szczęściary. Co do lalkowych panów... Gdybym miała tylu zacnych kawalerów, jakich masz Ty, też miałabym problem z wyborem ;-)

      Usuń
  6. Do Bellatrix bardzo pasuje obcowanie ze sztuką. Ta twarz jest w sam raz na postać nieco ekscentrycznej artystki lub działaczki społecznej. :) Sama zastanawiałam się nad zakupem tej lalki. W wersji "cywilnej" prezentuje się znacznie lepiej niż w Potterowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne obrazy! Oba mocne i oba bardzo na czasie... Twoje panny znakomicie te też prezentują. Bellatrix pozuje w tych klimatach jak marzenie, te ciuszki pasują jej znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jej buźki pasuje taki "buntowniczo - aktywistyczny" look.

      Usuń
  8. Bellatrix jest cudna. Fajnie wygląda w tym wydaniu, jednak moja pozostanie w swoim klasycznym wydaniu, jeśli Sev nie zatrudni jej na etacie opiekunki do Bobroka 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że nie będzie miała złego wpływu na brzdąca? Wiesz takie włodkowe z lekka naleciałości zakochanej... Nie wiem czy Sev się zdecyduje... Chyba, że dla pozorów, aby sie Włodek nie zorientował ;-)

      Usuń
  9. Super wygląda w takiej stylizacji,idealnie jej pasuje według mnie. Bardzo mi się ona podoba,bardzo! No i Twoje obrazy-mistrzostwo świata! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jedynie słuszna stylówa - istna petarda!
    zakochałam się teraz w takiej Belli!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bellatrix w takiej odsłonie jeszcze nie widziałam! Obie dziewczyny bardzo do siebie pasują - wyglądają jak członkinie klubu malarskiego.
    Twoje miniaturowe obrazy jak zwykle cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *