O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 12 marca 2022

Miniaturowe sery

       Jakiś czas temu ponownie wzięłam się za pracę z modeliną i powstały różne rodzaje miniaturowych serów. Wzbogaciłam swoje doświadczenie o nowe ulepki i miło spędziłam czas na twórczej aktywności. Efekt moich poczynań pokazywałam już w innych miejscach w sieci i nagle zorientowałam się, że ominęłam blog. Trzeba zatem nadrobić zaległości i zaprezentować ulepki także tutaj. Miłego oglądania. :-) 



W życiu pozalalkowym lubię sery,
choć nie są częstym elementem na moim stole.

A Wy, lubicie sery?
Pozdrawiam serdecznie.
Aya
:-)


18 komentarzy:

  1. Jako serożerca z zamiłowania patrzyłam na Twoje dzieła z zachwytem - choć oczywiście nie tylko dlatego. Są przecudne, niesamowicie detaliczne i, co tu dużo mówić, niezwykle apetyczne! Czy to camembert, czy oscypek czy gouda - po prostu śliczności :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za tak pozytywny odbiór moich ulepków. Pozdrowionka :-)

      Usuń
  2. Wspaniały wybór serów. Zaspokoją gusta wszelkich serowych koneserów. Zabrakło mi jeszcze mojego ulubionego sera z niebieską pleśnią. Uwielbiam go pożerać z dodatkiem winogron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja za bardzo nie znam się na serach pleśniowych, bo zdecydowanie preferuję tradycyjną goudę i biały twaróg, przeplatane topionymi serkami i wędzonymi serami na modłę oscypka. Dopiero po Waszych komentarzach wygooglowałam ten z niebieską pleśnią. :D Jeśli mi się uda to taki zrobię. Zobaczymy. Pozdrowionka.

      Usuń
  3. Jestem miłośniczką wszelkiego rodzaju serów i Twoje ulepki foskonale trafiają w mój gust. Żarłabym wszystkie po kolei.
    Zgadzam się z Szarą Sową, brakuje sera z niebieską pleśnią, który I ja uwielbiam. Koniecznie nadrób zaległości 😉🤪.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy nowy ulepek to dla mnie eksperyment, bo wcześniej tego nie robiłam i nie wiem jak wyjdzie. Nie polegam na tutorialach w internecie, bo albo takich nie ma, albo nie dysponuję takimi składnikami, jakie mają inni, dlatego działam po swojemu. Jeśli uda mi się drogą błędów i prób zrobić ser z niebieską pleśnią, na pewno zrobię. Dziękuję Marzenko za pozytywny odbiór. Pozdrowionka.

      Usuń
  4. Oh my goodness Aya...you are so good at creating miniatures. I LOVE your cheese palette. Each one looks as good as the real (full scale) cheese...good enough to eat!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj taaak, SEEEEER!!!
    cudeńka nam pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bym zjadła, są tak realistyczne,że to aż niewiarygodne! Pięknie Ci wyszły! Kocham sery, przyłączam się do próśby o ten z niebieską pleśnią, pyszny jest! I wizualnie też atrakcyjny, więc fajnie dopełni Twoją 'deskę serów'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję. Dobrze, popracuję na tą niebieską pleśnią :D .

      Usuń
  7. Zapomniałaś dodać: SMACZNEGO!
    Nie mogę nadziwić się realizmowi tych miniaturek.
    O rany,... idę do lodówki ;-)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *