O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 23 marca 2022

No i przyszła wiosna, wiosenka...

     Powiem Wam, że nieoczekiwanie wybrałam idealny dzień na wzięcie urlopu! Idealny! Słońce, ciepło, sama bluza zamiast kurtki i czapki... - dzisiaj czułam się jak w raju! 

       Co prawda mój urlop był wyłącznie jednodniowy i przeznaczony głównie na sprawy osobiste, ale znalazłam również kilka chwil na ofocenie lalki. Pogoda wręcz dopominała się o uwiecznienie na zdjęciach. Wzięłam więc jedną z panien i fociłam w tzw. "międzyczasie spraw osobistych". Zapraszam do oglądania efektów moich fotograficznych zmagań.








I tymże miłym akcentem zakończyłam jednodniowy urlop.
Jutro powrót do pracy.
Pozdrawiam Was kochani! 
Wasza Aya :-)

* Spodnie wykonała Kamelia :-) Apaszkę na szyję (wstążeczkę) mam od Marzenki z Dłubanin Lalkowych :-) Dziękuję Dziewczynki :-)

13 komentarzy:

  1. Zabójczą ma Twoja panna stylizację!! Wszystkie ciuszki genialne, ale kurtka niesamowita :)! A do tego cudne słoneczko i wiosna, nareszcie prawdziwa wiosna! Drzewa jeszcze gołe, ale i tak się ją czuje w powietrzu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda. Ta kurteczka jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia w tzw. międzyczasie często dają zaskakująco pozytywne efekty. Twoja sesja tylko to potwierdza.
    Zdrowej, sPOKOJnej wiosny, Droga Ayu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenne fotki wyszły Ci rewelacyjnie. Panna świetnie ubrana (ta kurtka!), pozuje tak naturalnie, że aż dziw, iż to tylko lalka.
    Buziaki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nią zachwycałam na Insta. Taka radosna, wiosenna - idealna. :) Bardzo dobrze wykorzystany międzyczas. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh I LOVE LOVE LOVE her jacket!!! The entire jeans look is so good!!! You almost forget she is a doll! Wonderful post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem stylówki tej lali. Dobrze się oglądało te fotki.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany jak ona cudownie wygląda! Zazdroszczę jej tej pięknej kurtki! Cudne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Focenie lalek to jest kategoria ważnych spraw osobistych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezmiennie jestem wielką fanką Twoich zdjęć! Cudne są! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Miastowa stylowka swietna!!!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *