O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 21 lutego 2022

Spotkanie z Kamelią

   Rzadko poniedziałki należą do miłych dni, ale ten zdecydowanie taki był. A wszystko za sprawą fantastycznego spotkania z Joasią - autorką bloga Kamelia Doll Fashion

      Mieszkamy z Kamelią tak daleko od siebie i naprawdę to chyba cud, że udało się wreszcie spotkać. W dodatku pogoda nie sprzyjała fotografowaniu, ze względu na lodowate i porywiste wiatry przechodzące teraz przez Polskę, ale gorąca herbatka w przytulnej kawiarence trochę nas ogrzała, dodając energii do spaceru po mieście. 

        Zachwycałam się szydełkową torebką, jaką nosiła rudowłosa lalka mojej towarzyszki - Kamelia wykonała ją własnoręcznie i naprawdę bardzo żałuję, że nie uwieczniłam na fotografiach tego misternego dzieła miniaturowej sztuki szydełkowej.

      Kolejny już raz Piotrków Trybunalski połączył lalkowiczów,
stając się miejscem spotkania.

       Ławeczka Kamelki uratowała nasze lalki przez zaliczeniem kolejnej wywrotki na chodniku, ale nawet i ona w którymś momencie została pokonana przez silny podmuch wiatru. Na szczęście nie było deszczu, bo wtedy to już żadnego zdjęcia byśmy nie zrobiły.  




Żałuję, że nie miałam ze sobą swojego aparatu, tylko telefon,
którym trudno było fotografować z oddali,
co wymuszało ustawianie sprzętu tuż przy lalkach.
Ale za to mogę się pozachwycać zoomami z pięknym, solidnym rozmyciem tła,
jakie zrobiła Kamelia swoją lustrzanką.

        Dzisiejszy wpis to misz - masz naszych wspólnych zdjęć. 



 
Sweterek jaki nosiła dziś moja panna
to fantastyczne dzieło Marzenki z bloga Dłubaniny Lalkowe,
no a spodnie to oczywiście wspaniała praca twórcza  naszej Kamelii.
 

 
Wszystko co miłe, szybko się kończy.
Nasz spacer i rozmowy - choć trwały kilka godzin - również dobiegły końca. 
 
Pozostaje mi tylko podziękować Kamelii za mile spędzony czas
oraz wspaniałe prezenty.
Dostałam piękną bluzę z kapturkiem oraz lalkową biżuterię.
Moje lalki są zachwycone! Ja jeszcze bardziej. 
Dziękuję kochana. 



25 komentarzy:

  1. Super sesja, na fotkach wcale nie widać, że panny miały problem z utrzymaniem pionu ;) A stojak na rowery z takiej perspektywy wygląda jak nowoczesna miejska instalacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na wykorzystanie tego rowerowego stojaka pojawił się bardzo spontanicznie, i nieoczekiwanie bardzo nam się spodobał. Czasem warto rozglądać się również pod nogami, bo można znaleźć ciekawe rozwiązania fotograficzne. Dziękuję bardzo :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Lalkowe spotkania to zawsze świetny pomysł, bez względu na pogodę. :) Domyślam się, że zdjęcia były szalenie trudne do wykonania, ale udały się znakomicie. Podobają mi się zwłaszcza te na mostku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że idąc na to spotkanie nawet nie nastawiałam się na fotografowanie lalek, mimo że wzięłam jedną pannę do torby. Bardziej zależało mi na zobaczeniu się z Joasią, pogadaniu, pokazaniu panny, spędzeniu miło czasu itd. Od kilku dni pogoda była tragiczna, kilka dni wcześniej zmokłam strasznie w drodze do pracy do tego stopnia, że musiałam się w placówce przebrać, bo kapałam jak zmoknięta kura, zatem moje nastawienie było raczej mało optymistyczne pod względem focenia. Dlatego nawet nie wzięłam aparatu, a jedynie telefon. Tymczasem pomimo zimnego wiatru i chmur nie padało, a to bardzo dużo. Nie dość, że super spędziłyśmy wspólnie czas, to jeszcze udało się to uwiecznić na zdjęciach.

      Usuń
  3. Marzy mi się jakaś wyjazdowa sesja. Wasza jest wspaniała, mimo kiepskiej pogody. Panny śliczne i ta cudna ławeczka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ławeczka uratowała wiele wietrznych momentów... I mnie się marzy jakiś wyjazd, ale zdecydowanie niechże przyjdzie już wiosna...

      Usuń
  4. To musiało być fantastyczne spotkanie, mimo huraganowego wiatru :)! A jak pięknie dziewczyny wyglądają w plenerach! Ławeczka na pewno pomogła, ale same także bardzo dzielnie trzymały pion. Dobrze, że się odpowiednio ubrały na tę (nie)pogodę ;). Kameliowe prezenty wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kilku momentach udało się wyhaczyć chwile stabilności i ofocić, ale nasza cierpliwość była bardzo wystawiana na próbę. Na szczęście obie jesteśmy baaardzo cierpliwe i spokojne. To pomogło :D Pozdrawiam ciepło! Dziękuję.

      Usuń
  5. WOW--- This is so COOL!!! I love everything about this post! It is so much fun. And I love what the two girls are wearing. I love the backgrounds. This is simply fabulous!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you April for your kind and warm words <3 Yeah, it was really a great dollmeet ^_^

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, szyk i elegancja. A lalki też chyba zachwycone swoim towarzystwem! Wy sobie z Kamelią gadu-gaduwałyście, ale laleczki też wymieniły spostrzeżenia :) Nie pamiętam takiej nawałnicy huraganów. Dobrze, że pomimo tego fajnie spędziłyście sobie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ostatnio były liczne nawałnice. Oby wreszcie pogoda się jakoś ustabilizowała. Czas spędzony z kamelią był ogromnie miły. Pozdrowionka.

      Usuń
  7. Ależ ja Wam zazdroszczę tego spotkania. Musiało być wspaniałe, mimo wiatrów i zimna.
    Cudne fotki zrobiłyście z Asią. Wcale nie widać, żeby wiatrzysko tak krzyżowało Wam plany. Panny wyglądają bardzo naturalnie.
    Serdeczności, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem spotykamy się we trójkę - koniecznie :-) Mam nadzieję, że to nastąpi wkrótce. Buziaki Marzenko <3

      Usuń
  8. Cudowne zdjęcia, mnie również zachwycił rowerowy stojak, idealna 'instalacja' w lalkowej skali! Rewelacyjny miałyście pomysł!
    Spotkania oczywiście zazdroszczę... Serdecznie pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem takie niepozorne stojaki w lalkowym świecie znajdują nowe zastosowanie. I to jest fantastyczne w lalkowych fotografiach. Serdeczności! Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  9. Już podziwnęłam sesję u Kamelii, bardzo fajnie się Wam spotkanie udało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo spontaniczne, ale fantastyczne. Pozdrawiam ciepło :-) Dziękuję.

      Usuń
  10. Fotka pod stojakami rowerowymi
    swietnie udajaca instalacje architektoniczne!!!
    Bluza dla panny to chyba z mojej spodnicy - zaraz biegne sprawdzic,czy cala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do bluzy to nie wiem :D A stojaki naprawdę zrobiły fotkę. Pozdrawiam Ineczko. Miło, że wpadłaś.

      Usuń
  11. Wy macie daleko? A co ja mam powiedzieć? :P Pięknie lalki wyglądają, faktycznie nagadać się nie mogły. A wpływu wiatru na zdjęciach nie widać, musiałyście się napracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, choć wiesz, czasem to nawet łatwiej się spotkać w innym kraju, niż we własnym. Dzięki serdeczne za miłe słowa względem efektów naszych działań. Pozdrowionka!

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak to już z tymi panienkami jest, że niektóre sa urocze :P

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *