O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 13 lutego 2022

Miłych walentynek!

       Kiedy słońce pojawiło się na niebie, wiedziałam, że to idealny moment na spacer z lalką. Wzięłam pannę, aparat, kilka drobiazgów i pobiegłam w miasto. Na zdjęciach nie widać jak bardzo było zimno. Pomimo dodatniej temperatury, jaką wskazywały internetowe pogodynki, było naprawdę lodowato. Pewnie dlatego, że wiał silny wiatr. Okoliczne kałuże były skostniałe, tak samo jak moje dłonie. Aż trudno uwierzyć, patrząc na zdjęcia, prawda? Iście wiosenna sesja. No i dobrze - walentynki powinny być pogodne. 






Sweterek, czapka, szalik, mitenki wykonała Marzenka z Dłubanin Lalkowych.
Spodnie uszyła Kamelia. Dziewczynki, uwielbiam Was!







Moja panna i ja
życzymy Wam wszystkiego wspaniałego w walentynki,
i dużo miłości wszelakiej przez cały rok.

Pozdrawiam ciepło!
Aya ze Świata Lalek


25 komentarzy:

  1. Ach na zdjęciach absolutnie nie widać zimna! Dzisiaj też był taki słoneczny dzień, ale niestety silny wiatr utrudniał sesję jak i obniżał temperaturę.
    Osobiście nie mogę doczekać się wiosny i ciepła! A walentynek jakoś nie lubię- kolejne komercyjne "święto" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam za walentynkami. Ale efektownie wychodzą na zdjęciach :D

      Usuń
  2. Załapałam się dziś na identycznie zdradziecką pogodę ;). Twojej pannie jednak na pewno nie było zimno, dobrze ją przygotowałaś na tę przechadzkę, nic więc dziwnego, że taka roześmiana :). Ogromnie podobają mi się zarówno jej ciuszki, jak i tematyczna torebka... i fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Z tą fryzurką się trochę namyślałam, ale jakoś wyszło i też jestem z niej zadowolona :P Torebkę udłubałam dzień wcześniej

      Usuń
  3. Rzeczywiście sceneria wprost wiosenna:) Podoba mi się ta pomysłowa torebeczka w kształcie serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Powstała "na szybko" z jakiegoś kawałka skórki i włóczki. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Panna radosna, a ciuszki super! Słońce też w weekend dopisało. Jakoś jednak nie jestem w nastroju do świętowania, zasmuca mnie sytuacja na granicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, teraz trudno o dobre i pozytywne nastroje. Ale z drugiej strony... Cóż innego nam pozostaje, jak nie lalki? Uściski.

      Usuń
  5. Niezmiennie podziwiam i zachwycam się Twoimi umiejętnościami fotograficznymi! Na Twoich zdjęciach lalki po prostu żyją, przyjmują tak naturalne i 'ludzkie' pozy, ze to jest aż niewiarygodne! Kolejna cudowna sesja z pięknie przyodzianą modelką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, ogromnie dziękuję! bardzo się zawsze staram <3 Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Bardzo energetyczna panna. Taka radosna i ciepła. Torebka w kształcie serduszka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pasuje pannie ten kolor czerwony - bardzo ją ożywił. Dziękuję serdecznie :-)

      Usuń
  7. Piękna cała sesja 'Walentynkowa' :D
    Tobie Iguś też życzę dużo miłości wszelakiej i nie tylko w Walentynki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo szykowny strój, wygląda super modnie☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka wesoła dziewczynka :-) Tego nam potrzeba - radości, choćby na zdjęciach.

      Usuń
  9. Słodka dziewuszka, ślicznie jej w tej czapce. I torebeczkę też ma słodką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O boszzzz, ta lalka jest jak promyk słońca! Taka radosna! Aaaa - torebka! Jaka fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre lalki już takie są, że ocieplają i powodują uśmiech. Jak ludzie. Dziękuję. Pozdrowionka

      Usuń
  11. I realy like the smil of this doll.

    OdpowiedzUsuń
  12. This doll look very nice, i realy like her smile. 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah, her smile is so cute :-) I feel exactly the same. Hugs!

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *