O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

piątek, 18 lutego 2022

No i przybyła ...

    Złamałam się i kupiłam. A tak miałam czekać aż stanieje! No nie wytrzymałam... Znalazłam w jednym z ulubionych internetowych sklepów... No cóż Wam powiem, trzeba było brać. 

    Ogromnie podoba mi się jej twarz, malunek oczu, skręt włosków. No i jako fanka powieści i filmów o Harrym Potterze doceniam dość dobre podobieństwo względem aktorki grającej Bellatrix (jak na lalkę - zabawkę oczywiście). Ta twarz ma ogromny potencjał i wspaniale wychodzi na zdjęciach. Zresztą ciałko też niczego sobie...


        Z wykorzystaniem odpowiedniegu stroju można wykrzesać z niej prawdziwe piękno. Wspaniała modelka zarówno na oryginalnym ciałku, jak też ciałko made to move fajnie się przy niej sprawdzi. 

      Niestety ma jedną wadę: dość rzadko rootowane włosy. Przy zmianie oryginalnej fryzury bardzo to widać, choć dzięki loczkom da radę ukryć prześwity. Co nie zmienia faktu, że mnie to zasmuciło. Chyba byłaby zbyt idealna, gdyby nie ten wspomniany feler. 

Prezentowane na pannie ciuszki wykonała Kamelia.
Lalka jest śliczna, ale bądźmy szczerzy - to ubranie nadaje efekt każdej sesji.
Jestem fanką dżinsów Joasi.

____________________________

A Wy? Jak odbieracie prezentowaną pannę?
Czy to jedna z tych lalek "must have" i już ją macie, bądź się do niej przymierzacie?
Czy raczej jest Wam obojętna?
A jeśli posiadacie ją w swoich zasobach, to jaka jest Wasza opinia na temat jej włosów? 

Pozdrawiam Was serdecznie, życząc miłego weekendu.



23 komentarze:

  1. Świetna jest - nabyłam wybitnie szybko. Niestety sama postać miała takie włosy rozczochrane i w nieładzie i lalce też zrobili. Po cywilu lalka świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa lalka, prawda? No może i tak z tymi włoskami było. Pozdrowionka. ^_^

      Usuń
  2. Widzę, że Bellatrix święci triumf za triumfem :)! W casualowych ciuszkach wygląda świetnie, fasony Kamelii bardzo jej służą. Braków we włoskach nie widać na zdjęciach, dobrze, że są tak mocno skręcone.
    Nie zbieram potterowej serii, więc nie planuję jej kupna, ale z ogromną przyjemnością oglądam ją na zaprzyjaźnionych blogach. To bardzo udana lalka, z bardzo wyrazistą twarzyczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej wyraziste rysy twarzy ogromnie mnie przyciągnęły. Nie dość, że panna wpasowała się w moje zainteresowania ciekawymi lalkowymi twarzami, to jeszcze jest lalką z serii, zatem musiałam kupić. Teraz jedzie do mnie jeszcze Syriusz, młody Malfoy i Ron w balowej szacie. Także będę miała wszystkie postaci :p

      Usuń
  3. Na Twoich zdjęciach-i w tych pięknych ubraniach-wygląda jeszcze bardziej wyjątkowo. Jest piękna i marzy mi się, aczkolwiek czekam na jakąś okazję, bo mi się dużo marzy, a wszystkiego mieć się nie da (a szkoda!;)) Przykra sprawa z tymi rzadkimi włosami... Ale drugiej strony, może jakby miała ich więcej, zrobiłaby się burza loków nie do opanowania? 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to jest ten ból - wiele by się chciało. I jeszcze tyle ciekawych lalek wychodzi... :D Coś trzeba wybrać, trochę się ograniczyć. Nie zawsze jest to łatwe :D Wiesz, tak rozmyślam nad tymi włosami i chyba faktycznie ma to sens przy takim skręcie. Gdyby miała gęstsze, zrobiłoby się wreszcie afro, więc nie pasowałoby do niej. No cóż, to tylko lalka, do zdjęć się jakoś to ogarnie. Pozdrowionka.

      Usuń
  4. Chyba najbardziej udana lalka z tej serii. I wszędzie jej obecnie pełno, aż się człowiek waha, czy lodówkę otworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nastąpiło przebelatrixowanie w sieci, fakt :D Ale cóż, trudno się powstrzymać. :D Wybacz :D

      Usuń
  5. Och mój chciej lalkowy budzi się za każdym razem gdy ja widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chciej lalkowy doprowadził do zakupu. Także wszystko przed Tobą. :D

      Usuń
  6. Bellatrix to zdecydowanie zimny typ uroody i pięknie jej dobrałaś ten kobaltowy sweter. Wygląda na zdjęciach na taką wyluzowaną, nie ma obłędu w oczach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tego obłędu, co bardzo mi się podoba, ale czasem i on by się przydał. Dużo jest słodkich lalek, czasem człowiek pragnie i takiej z pazurem...

      Usuń
  7. Wyjątkowo korzystnie jej w tej stylizacji, choć, cóż ta lalka zupełnie do mnie nie trafiła. To jak z Rainbow High-wszyscy się zachwycają czemu przyglądam się z zaskoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rainbow też jakoś do mnie nie trafiają, ale chyba dlatego, że lubię fotografować lalki w plenerze i tworzyć wrażenie, że na zdjęciach przypominają ludzi. Także raczej ich nie przygarnę. A Bellatrix... No ona u mnie musiała być. :D No, każdy ma swoje wytyczne i priorytety lalkowe. I to jest fajne. Pozdrowionka.

      Usuń
  8. Ta stylizacja bardzo służy Bellatrix. Twarz lalki jest naprawdę śliczna i widać podobieństwo do aktorki. Wciąż się waham nad zakupem. Powstrzymują mnie właśnie te włosy. I fakt, że gdybym chciała ją przesadzić na MtM, to cenę trzeba pomnożyć razy 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że jeśli nie ma się na zbyciu ciałka MtM to jest to dodatkowy koszt. Ja nie mam dużo ciałek MtM, a jedynie nieustannie zmieniam im głowy :D

      Usuń
  9. A dopiero podziwiałam Bellatrix u Kamelii, a tu znowu się pojawia. :) Raczej jej sobie nie sprawię, ale fajnie pooglądać ją u innych, zwłaszcza że występuje w takiej niefilmowej odsłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo mi się podobały fotki kamelii z wykorzystaniem tej lalki. Ogromnie. Tam też wystąpiła w fajnej, naturalnej odsłonie.

      Usuń
  10. Jejku, ona mnie atakuje ze wszystkich stron! Jest cudowna, taka charakterystyczna. Nie wiem czy się opierać, czy też się poddać. Obawiam się, że jeśli się skuszę, to pójdą za nią kolejne, bo mnie się podoba cała seria. Podobnie jest z Rainbow High. Ach serce kolekcjonera pełne jest namiętności! Kocha tyle lalek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nerka mi ja pokazywala, nie myslalam, ze Bella na potege szturmuje setca lalkolubow - ale nic a nic sie nie dziwie - zjawisko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest faktycznie bardzo udaną lalką, jak na play line <3

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *