O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 6 listopada 2021

Ostatnie wspomnienia

    W komputerze miałam jeszcze sporo fotek z Kargicak w Turcji, których nie pokazywałam na blogu. Pomyślałam, że warto je zaprezentować, mimo że aura chłodnej jesieni już na dobre roztoczyła się nad Polską i tematycznie zdjęcia odrobinę odstają od tego, co nas spotyka na dworze każdego dnia. Może ociepli to trochę aktualne doznania? Przy okazji powspominam sobie moje spacery i miły czas spędzony w tamtym miejscu. Zapraszam do oglądania ostatniej już w tym roku sesji tureckiej. Miłego oglądania :-) 





I to by było na tyle...
"Bu son" - jakby powiedzieli Turcy

Mam nadzieję, że podobały Wam się zdjęcia.
Życzę Wam miłego weekendu.

Do kolejnego popisania!
Wasza Aya :-)










12 komentarzy:

  1. Dzięki, dobra kobieto! Po dzisiejszej wizycie na giełdzie wróciłam taka zmarznięta, że takie fotki przyjemnie się ogląda. Tego mi było trzeba, prócz kocyka i kotełków obok. Śliczne te zdjęcia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna, zmarzłaś :-( Ale za to widziałam skarby, jakie zdobyłaś :-O Wooow ^_^

      Usuń
  2. Bardzo ładną twarz ma ta lalka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię laki o ludzkim wyrazie twarzy. Ta lalka ma dla mnie właśnie znamiona takiego wyglądu :-) Mało w niej lalki, więcej człowieka. Dziękuję :-)

      Usuń
  3. Zawsze miło się ogrzać troszkę w tureckim słońcu, szczególnie w tak miłym towarzystwie! Na listopad idealnie! Niestety, nadciąga ta pora roku, kiedy grzać będą już tylko koty, kaloryfery i wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie przepadam za polską jesienią i zimą. Brrrrr...

      Usuń
  4. Lubię sobie u Ciebie pooglądać Potterowe lalki! Ginny jest naprawdę urocza, a przesadzona na mtm pięknie pozuje pod palmami, ach, aż się chce jechać do Turcji gdy u nas zimno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się zachciało z lalką na dwór iść, mimo że tak szaro dziś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tęsknie za chodzeniem z aparatem i lalką w ciepełku...

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *