O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 28 listopada 2021

Listopadowa aktywność

      Muszę stwierdzić, że w tym roku znalazłam nowy sposób na przetrwanie listopada. Miesiąc, za którym nie przepadam, mija mi na sklejaniu i tworzeniu miniatur. W połowie listopada pokazywałam Wam miniaturową kawiarenkę i pokoik dla Pukiśki Soso, a dziś przychodzę do Was ze... szklarnią. 

       Poszczególne elementy tej miniatury sklejałam przez kilka dni i muszę przyznać, że była to chyba najbardziej czasochłonna praca spośród pozostałych, ale za to jaka przyjemna. Sklejanie umilałam sobie oglądaniem kolejnych odcinków serialu science fiction sprzed lat "Roswell. W kręgu tajemnic". Także powiem Wam, że był to wielorako relaksujący czas. Polecam taką formę "przetrwania codzienności". 

      Każdy kwiatek, każdy mebelek, szkielet szklarni i szyby, podłoga, książki, wiaderko, konewka, szpadel, pudełka, oświetlenie i inne gadżety - wszystko to wymagało złożenia, sklejenia, udłubania, odpowiedniego zamontowania. Nie wszystkie przedmioty trzymają skalę, ale i tak satysfakcja po złożeniu jest ogromna. Czuję się dużym i dzielnym Bobem Budowniczym. 


         Kilka elementów zmodyfikowałam, odchodząc od pomysłu producenta, jak np. siatka na drzwiach (w oryginale była szyba), czy wszędobylskie zielsko wspinające się po ściankach (w oryginale tego nie było, ja użyłam sztucznego mchu z własnych zasobów). Nie wszystkie rośliny wykorzystałam, inne dodałam. W środku szklarni dokleiłam też zieloną "wykładzinę" - w oryginale był tu nadruk dywanu, który mi nie odpowiadał. 

Przód szklarni:
Tył szklarni:

No i to by było chyba na tyle.
Trzeba teraz poszukać sobie innej zabawki,
bo ogromnie mnie to wciągnęło.
Zerkam tęsknym okiem na propozycje miniatur
w Empiku i na Bonito.pl,
ale na razie są drogie.
No zobaczymy... 

W każdym razie grudzień coraz bliżej, więc i humor lepszy.
Czego i Wam serdecznie życzę. 

Miłej końcówki niedzieli i sympatycznego nowego tygodnia :-)

Pozdrowionka :-)

12 komentarzy:

  1. Zacna szklarnia :D
    i wielki podziw dla Twoich zdolności <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Sówko :-) Takie dłubanie sprawia mi tyle radości, że mogę się w pełni w tym zatracić (jeśli oczywiście czas na to pozwala)

      Usuń
  2. Cudna szklarenka! Podziwiam ogromnie Twoją precyzję wykonania, ale też i cierpliwość do tych wszystkich (uroczych) malusieńkich detali. Jest nawet budka dla szpaków! I tycie krzesełko!
    O tak, listopad wreszcie się kończy. Ja też nie będę za nim tęskniła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda. Podziwiam Twoją cierpliwość do sklejania takich malutkich elementów, a jeszcze bardziej do modyfikowania pierwotnego zamysłu. Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cierpliwość jest zmienna. Raz jest łaskawa dla lalek, raz dla miniaturowych domków.

      Usuń
  4. Świetna ta szklarenka:) Podziwiam zaangażowanie i pracochłonność twojego projektu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your greenhouse is beautiful, I really like all the details. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie dziwny pomysł mieli z tym dywanem. A to bym kupiła nawet dla samych roślin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja początkowo nie byłam przekonana do tej szklarni, jakoś inne projekty/zestawy wydawały mi się ciekawsze, ale chyba musiałam do niej dojrzeć. Teraz jestem z niej ogromnie dumna. Dłubanie każdej roślinki bardzo mi się podobało.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *