O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 30 października 2021

Jesień w parku

       Dzisiaj, na spacer w otoczeniu jesiennej przyrody polskiego parku, zapraszam wraz z nowym lalkiem. Na tego plastikowego pana wyczekiwałam długo. Zależało mi na posiadaniu kolejnego ruchomego modela, który miałby wszywane włosy. W dodatku rudy kolor włosów i piegi sprawiły, że jego look wpasował się w moje preferencje wyglądu lalkowych zdobyczy. Znalazłam go w moim ulubionym sklepie internetowym, a że mam tam rabaty z racji bycia stałym klientem, udało mi się go kupić taniej. No więc jest. :-) I bardzo mi się podoba. 

Gotowi do spaceru z Rudym? To zaczynamy!

Szalenie mi się podoba jego twarz...



Szaliczek Rudego to dzieło Marzenki z Dłubanin Lalkowych,
idealny na jesienne chłody :-)

      Trzeba przyznać, że jesień tworzy w Polsce przepiękne pejzaże. Cieszę się, że w natłoku zawodowych obowiązków  udało mi się wybrać do parku i trochę pobyć z naturą. 

Dziękuję za wspólny spacer i życzę Wam spokojnego weekendu.
Aya

10 komentarzy:

  1. Piękny spacer z przystojnym młodzianem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudy jest wprost idealny do jesiennych sesji, a odziany tak porządnie, modnie i elegancko, że żadne chłody go nie ruszą! Wybrałaś mu przepiękne plenery na debiutancką sesję. Gratuluję tak udanego zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia. Jestem oczarowana tym jesiennym panem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie przepiękna sesja! Te kolory, ta słoneczna pogoda, wszystko tworzy idealne tło dla rudego przystojniaka. No i fotki-rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim stroju wygląda super, zdecydowanie lepiej i bardziej po męsku niż w oryginalnej stylizacji. Zyskałby jeszcze, gdyby miał po całości wszyte włosy, teraz jakaś dziwna moda jest na podgolone łebki u lalek. Pasowałby chyba na Jamiego z Outlandera. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i facet - lalek może wyglądać normalnie i interesująco! Fantastyczne zdjęcia! Idealnie wpasował się w jesienne klimaty i ta jego rudość jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz Aya, ja tyle razy na niego patrzyłam i nie wzbudził we mnie żadnych uczuć ;0) ale jak żeś Ty go wystylizowała, to aż się zaśliniłam ;0)
    Cudny chłopak :0) nie obraź się, ale zarzyczyłam go sobie na urodziny ;0)
    I te fantastyczne zdjęcia :0) Super!
    Pozdrawiam serdecznie i wracam jeszcze popatrzeć ;0)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chłopak ma bardzo elegancką stylówkę. Trzeba to docenić, bo większość Kenów śmiga w krótkich portkach i trampkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przystojny facet:) Zazdroszczę ci takiego modela bo sama mam na niego chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że ten pan wcale mi się nie podobał, aż do chwili, gdy go zobaczyłam u Ciebie! Oryginalny strój do niego nie pasuje, ale Twoja stylistyka wydobyła z niego urok. No i zmiana fryzury też na plus!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *