O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

środa, 27 stycznia 2021

Niemalże meteorologicznie...

      Zawirowania, błyski, a czasem zamglenie, ciemność, nadmierna wilgotność - różnie reagują nasze oczy na hasło "promocja", bądź "przecena", zwykle jest to jednak któryś z wymienionych objawów postępującej szybko ekscytacji. Można o tym mówić długo i kwieciście, niczym prezenter pogody, przekazujący nowinę o słonecznym lecie...

         Ciekawa sprawa z tymi promocjami - taka intensywnie oddziałująca na zmianę priorytetów zakupowych...  Lato w zimie - można rzec :-)

        To właśnie dzięki obniżonym cenom przytuliłam ostatnio dwóch chłoptasiów z zespołu BTS. I pomyśleć, że poniosłam koszt niemal połowę mniejszy za nich dwóch, niż wtedy, gdy kupowałam półtora roku temu jednego lalka - ich kumpla Sugę! To naprawdę motywuje do zdobycia pomocyjnych produktów.

A chłopaki są bardzo sympatyczni, fotogeniczni i z dużym lalkowym potencjałem. 

Spójrzcie sami! 

No chce się ich mieć, 

chyba nie zaprzeczycie. 

Pozdrawiam Was serdecznie, 

życząc pogody na... zakupy.  ;-)

Buziaki!

42 komentarze:

  1. Tak, promocje i przeceny potrafią kusić. :) Chłopakom w grupie raźniej.
    Ja też poczyniłam trochę zakupów, choć nie lalkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie tak się czasem skusić. No toż od czego się żyje :-)

      Usuń
  2. Można by rzec, że interes życia zrobiłaś 😂. Nie powiem, kolesie bardzo fajni, sympatyczni. A po przebraniu w bardziej normalne ciuchy, zdecydowanie zyskują.
    Ja kupiłam jednego też z rok albo więcej temu. I nadal stoi na półce, czekając na "zmiłuj się kobieto i mnie ubierz w coś innego i pokaż na blogu". Kiedyś z pewnością przyjdzie i na niego kolej, na razie mam inne plany (o których doskonale wiesz 😉).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy dosięgnie Cię wena na chłoptasia, przyjdzie jego kolej na realizację Twoich twórczych poczynań. Na razie, tak, jest inny projekt. :-)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem tych lalków :)))
    Każdy inny, każdy ma inne włosy, oczy, nos, twarz...więc, jak się chce, to można! Ubranka świetne! Gratuluję!
    Cena kusi jak nigdy! Trzeba korzystać, skoro taka dobra okazja!
    Pozdrawiam, Ayu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich buzie są bardzo ładnie wykonane, i tak, każda inna. Włoski, bez plastikowego nakrycia. Jeśli się ma na nich pomysł, to naprawdę można ciekawie z nimi "polalkować" :D A i jako "obiekty" po prostu w kolekcji są fajni. Dziękuję. Pozdrowionka. :-)

      Usuń
  4. Celnie to ujęłaś-dodam od siebie, że u mnie nie musi wcale nawet być "odwilży" w cenach (choć w przypadku BMRki akurat tak było, wystarczy, że chciejstwo lalkowe samo w sobie jest jak...trąba powietrzna (wciąga i porywa), tsunami(zatapia rozsądek)czy potężna zamieć śnieżna (powoduje "pomroczność jasną")...;p Ja ostatnio wręcz gorączkuję na samą myśl o barbie puma ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pumeczka jest faktycznie śliczna - zarówna blondyneczka, jak też wersja AA <3 Trzymam kciuki za zdobycie wspomnianej :-) Uściski!

      Usuń
  5. Absolutnie genialni Panowie. Rzekłabym "must have" przynajmniej jednego w kolekcji ;) Piękni, schludni, mają "prawdziwe" włoski, artykulacja zadowalająca :) Oczywiście Twoi wyglądają przecudnie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba ich wypuścić w plener! Koniecznie! Tylko najpierw muszę opracować jakieś zacne, zimowe odzienie :P Pozdrowionka! Dziękuję <3

      Usuń
  6. Całe szczęście nie mam takich dylematów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, bardzo urodziwa gromadka, wcale Ci się nie dziwię, że kupiłaś chłopaków :0)
    Pozdrawiam serdecznie ;0)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, chłopcy są bardzo sympatyczni. Sama ich mam i w grudniu doszedł mi kolejny. Teraz to sobie myślę, że chyba już wszystkich skompletuję, bo tylko dwóch mi brakuje. :) Twoi panowie świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasem ja też tak mam, że przygarniam lalki z jakiejś serii, a później stwierdzam, że skoro mam już tyle/u, to chyba chcę już mieć całość, żeby było komplet :D Teraz myślę o czerwonowłosym koledze chłopaków :-)

      Usuń
  9. Teraz ich cena jest adekwatna ( jakość ubranek lalek z pierwszej serii nie była zachwycająca, a ceny były moim zdaniem wysokie ). Cała trójka ciekawa, w codziennych strojach dobrze się prezentują. Ja mam dwóch z drugiej serii, ale planuję kupić jeszcze trzech ( moim zdaniem mają ciekawe stroje, a ich ceny w Polsce są ok ). Tak, promocje czasami oddziałują na człowieka, niektóre moje lalki kupiłam z ich powodu. Życzę następnych udanych zakupów lalkowych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz wiele racji, oj tak :-) Te ceny, za które zdobyłam dwóch ostatnich chłopaków są naprawdę znośne i adekwatne. A przedmiot kupiony "po taniości" bardziej cieszy niż ten drogi :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Zespołu co prawda nie słucham ale któregoś z tych przystojniaków to chętnie widziałabym także u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni są naprawdę dobrze wykonani, jako lalki, mają "normalne" włosy i ładne twarze, także rozumiem doskonale Twoje odczucia. Mam takie same i tak samo jak Ty nie słucham piosenek tego zespołu. Może z czasem. Na razie mnie nie ruszają jakoś. No, ale laluszki, powstałe na ich podobieństwo są śliczne.

      Usuń
  11. To musiała być naprawdę rewelacyjna promocja! Chłopcy piękni jak z obrazka, w cywilu także prezentują się dużo lepiej, niż w scenicznych ciuszkach (przynajmniej dla mnie ;)) więc gratuluję zakupu! Oby więcej takich okazji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę ich w zwyczajnych ciuszkach. Dziękuję serdecznie. Usciski!

      Usuń
  12. bardzo przystojna promocja! ;-) świetnie prezentują się sami, jak i w grupce :) fajnie, że za niewielką sumkę sprawiłaś sobie wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zaprzeczę, bo sama mam 4 z zeszłorocznych przecen. Problem z chłopakami mam tylko taki, że nie znoszę szyć spodni :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj im podarować jakieś barbiowe. Ja tak zrobiłam 😁. Pozdrowionka 😂

      Usuń
  14. Gratuluję zdobycia! Ja się tak rozkręciłam, że zebrałam obie serie i z pierwszej dodatkowych dwóch lalków ciała oddało głowom od Licca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł z zamianą ciałek 😊😊😊 To się nazywa lalkowanie na całego!

      Usuń
  15. Jak pomyślę ile pieniędzy wydała moja córka na chłopaków z BTS! Ale cóż, to jest miłość. Zaraziła mnie tą miłością i ja też skusiłam się na kilku, kiedy byli już trochę tańsi, jakkolwiek to brzmi;) Gratuluję zakupu w rewelacyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często kupowałam lalki od razu, kiedy tylko pojawiały się na rynku. Nie mogłam się powstrzymać. Po kilku miesiącach były dużo tańsze... No, ale czasem tak bywa. Tyle naszego. Buziaki

      Usuń
  16. Hehe z promocjami trzeba uważać, żeby się nie zapędzić, ale czasem po prostu nie można się oprzeć. Świetne lalki. Kurcze moja siostra jeszcze rok temu chyba by piszczała z zachwytu jakby je zobaczyła. Taką była fanką, choć obecnie, chyba jej trochę BTS przeszło ;p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zmienia, nasze zainteresowania, pasje... I dobrze, bp nie jest nudno, a my się rozwijamy.

      Usuń
  17. Oh these dolls are super cute! Congratulations on getting them!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bomba! Gratuluję szczęścia! Ale tak swoją drogą, czy szczęście jest czymś, co podlega gratulacjom? ;-)...
    Tak, czy siak - cudni chłopcy i bardzo o nich marzę. Pokazuj ich jak najczęściej, Ayu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że podlega, bo nie każdy je ma, więc warto docenić, kiedy na nas trafi. Heh. Dziękuję. Serdeczności. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  19. Wielkie gratulacje za upolowanie takiej okazji. Panowie superowi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *