O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 29 lipca 2019

Wspomnienia zatrzymane na fotografii

     Lalki, tak samo jak ludzie, lubią wspominać miłe chwile i swoje podróże. Niestety pamięć jest ulotna, a wspomnienia z czasem zacierają się. I tu z pomocą przychodzi fotografia, która odświeża zakamarki pamięci - dzięki temu możemy oglądać swoje zdjęcia, wzdychać, wspominać...

Aby zapewnić moim małym lokatorom wymienione wyżej atrakcje, udłubałam album na zdjęcia, wydrukowałam kilka fotografii i zrobiłam małą drewnianą ramkę. A co, niech mają! 


16 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje miniaturki! album i ramka to świetny pomysł, a wykonanie jest wzorcowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Crochetko :-) Czasem lubię tak podłubać, jesli mam czas - miła forma odstresowania

      Usuń
  2. Fajny projekt. Ja Maggie zobaczy to też będzie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne miniaturki, piękna pamiątka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Trzeba będzie Adrienowi wydłubać podobny! Chłopak nazbierał juz zdjeć z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo,jakie cudności! Zarówno rameczka jak i album - fantastyczna pamiątka z wakacji i nie tylko :). Foteczki są tak kolorowe, że nawet po zmniejszeniu nadal wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *