O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 14 lipca 2019

Lipcowy spacer

      Pomyślałam, że tym razem pokażę Wam w plenerze pannę fashionistkę Nr 110. Udałam się zatem na krótki spacer z lalką i aparatem (fotografując przy okazji kolejne fragmenty mojego miasta). 


       Długo wahałam się, zanim ją kupiłam. Z jednej strony bardzo lubię lalki o nietypowej urodzie, a ta niewątpliwie taką posiada, z drugiej strony zdecydowanie bardziej podobała mi się w internetowych zapowiedziach, czy na Waszych blogach, niż na półce sklepowej. 

Jak zwykle w takiej sytuacji o zakupie zadecydowała promocja i niższa cena. 

       Odkąd wyjęłam ją z opakowania, potwierdziła się kolejna reguła, którą od czasu do czasu mocniej dostrzegam, mianowicie niektóre lalki zdecydowanie bardziej zyskują na urodzie poza swoim pudełkiem - z tą panną też tak było. Wyjęłam ją i... przepadałam. Sama nie wiem dlaczego dopiero teraz wyszłam z nią w plener. 


       Nie każda lalka, pomimo swej urody, nadaje się na modelkę. Odnoszę wrażenie, że panny o słabo zaznaczonych rzęsach, brwiach, słabiej wychodzą na zdjęciach. Natomiast te z mocniejszą kreską oka, która silnie kontrastuje z kolorem ciałka, przyciągają wzrok i efektowniej prezentują się na fotografiach. 


       Mój spacer z lalką wzbudził zaciekawienie jednego pana, który z kolei spacerował z wesołym kudłatym pieskiem ;-) Nieśmiało podszedł i zapytał co robię. Powiedział, że pierwszy raz widzi coś takiego i bardzo mu się to podoba. :-) Wyjaśniłam, że to niejako hobby, ale też niektóre fotki wykorzystuję w pracy z dziećmi. Odparł, że bardzo mu się podobają ludzie, którzy mają ciekawe zainteresowania i robią nietypowe rzeczy. Życzył mi wszystkiego dobrego i odszedł. 

Miło jest spotykać życzliwych ludzi. :-) 




Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę udanego tygodnia :-) 
       

28 komentarzy:

  1. Wspaniały spacer, piękna sesja i bardzo pozytywne spotkanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło spotkać takie osoby. :)
    Lalka jest bardzo ciekawa i wielokrotnie zastanawiałam się nad jej zakupem. Ostatecznie nie dołączyła do mojego stadka, bo nie potrafiłam się do niej przekonać.
    Na Twoich zdjęciach wygląda wręcz zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja, jak wiesz, miałam wahania, ale w końcu przygarnęłam pannę. Bardzo lubię takie nietypowe wizualnie lalki. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. miły spacer, sympatyczny komentarz przechodnia, a do tego super fotki bardzo fajnej lalki - jednym słowem miałaś bardzo udane popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że modld raczej mnie nie ujął. Ale sesja bardzo udana i ciuszki fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest on specyficzny dość i albo się go polubi, albo odrzuca :-) Pozdrawiam Sówko :-)

      Usuń
  5. Oglądałam tę laluszkę w sklepie, ale zmroziła mnie jej cena (powyżej 50 złotych), więc chcąc-nie chcąc zostawiłąm ją na półce, czego żałuję, bo przemawia do mnie jej wyrazista uroda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wyrazista - zgadzam się z tym stwierdzeniem. Ja moją kupiłam przypadkiem, bo była promocja - w sumie właśnie to zadecydowało o kupnie. Ale nie żałuję, to ciekawa lalka.

      Usuń
  6. Bardzo udana sesja, cieszę się, że nie włączyło mi się chciejstwo na faszki bo bym przepadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepadłabyś... Odgonić się od nich nie da, kiedy już człowiek zachorował na ten wirus.

      Usuń
  7. Ja również mam co do tej lalki mieszane uczucia. Zdaje się, że wychodzi na to, iż jest bardzo ciekawa i zachwyca na zdjęciach ale nie dręczy mnie chęć jej posiadania. Wspaniałą sesję jej zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest niesamowita, sama mam dwie - jedna już hasa luzem, a druga też chyba niedługo wyjdzie z pudła... aż mnie korci, żeby nabyć trzecią, a każdą z nich mieć w innej stylizacji. Jedyne, czego żałuję, to to, że nie ma ciemniejszej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, z ciemniejsza karnacją byłaby jeszcze bardziej wyrazista... kto wie, może Mattel wymyśli ;-)

      Usuń
  9. Panna jest na pewno wyjątkowa i śliczna! Też mam wrażenie, że niejedna lalkowa dziewczyna ogromnie zyskuje poza pudełkiem.
    Piękne zrobiłaś jej zdjęcia a miłe spotkanie z przechadzającym się panem z pewnością poprawiło, i tak dobry, humor :-)
    Serdeczności Ayu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Panna jest rzeczywiście wyjątkowej urody, do tego świetnie ubrana...
    Cała sesja bardzo mi się podoba. Jest tak naturalna , że mam wrażenie, iż dziewczyna na fotkach to prawdziwy ludź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sprawia takie wrażenie - starałam się :P

      Usuń
  11. Fashionistki świetnie wyglądają we współczesnych plenerach, a ta prezentuje się wyjątkowo korzystnie! Przyjemnie też przy okazji spotkać kogoś, kto życzliwie odnosi się do naszego hobby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fashionistki to nowoczesne lalki, zatem i współczesne plenery do nich idealnie pasują.

      Usuń
  12. Śliczna z niej dziewczyna. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. doskonale Cię rozumiem -
    też nie oparłam się Jej
    nietuzinkowej urodzie ♥

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *