O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 24 grudnia 2017

Wesołych Świąt! Merry Christmas!


życzą Wam Nikola i Nikodem 
wraz z Ayą ze Świata Lalek

19 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iguś! Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki i wzajemnie Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt :) oraz wszystkiego najlepszego dla Ciebie i całej Rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt i wiele lalek pod choinką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Merry Christmas! xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że to Adam i Ewa :):):) Spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia. Wielu wspaniałych lalkowych prezentów pod choinką i spełnienia wszystkich lalkowych marzeń. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hope you are having a jolly dolly good old fashioned Christmas!!!! Big hugs, Aya.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałych Świąt i miło spędzonego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł na świąteczne życzenia :)))
    Rozbawił mnie bardzo :-)
    Mam nadzieję, że Święta mijają szczęśliwie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A very Merry, jolly dolly Christmas to you!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wprawdzie juz po Swietach ale i tak przesylam moc zyczen <3

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się spóźniłam, ale wszystkiego dobrego życzę i szczęścia na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. С Рождеством и счастливого Нового года!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na życzenia świąteczne jest już za późno, więc życzę szczęśliwego Nowego Roku, aby obfitował w wiele nowych lal :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Najlepszego na poświętach i mnóstwa szczęścia na Nowy Rok :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem przesunięta w fazie :/ ale Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok!!!:***

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *