O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Dzień Lalek AA

       Ponieważ zaniedbałam już tyle świąt z Kalendarza Szarej Sowy, postanowiłam z końcem roku choć jedno ze świąt odpowiednio uhonorować. 

Dzień Lalki AA...

 Tak...
 To święto nie mogło umknąć mojej uwadze,  
- sami wiecie jak bardzo cenię ciemnoskóre laluszątka. 

Zaprezentuję Wam dzisiaj całą gromadkę moich podopiecznych. 
Ułożyłam fotki wg moldów. 
Jeśli miałam więcej niż jedną laluchę z tego samego moldu, 
zgrupowałam je na jednej fotografii. 

Miłego oglądania


Panny z moldem Asha 

Panny Christie

Panny Mbili

Panny z moldem Nikki


Goddesski

misz - masz

Kassandra

misz-masz męski
+ pluszak Gambuś (mój ulubienic ;-) )

Pozdrawiam :-)
Buziaki 


34 komentarze:

  1. Na fotce podpisanej misz-masz ta pierwsza po lewej to Kim :)
    a tak to niezły uzbierałaś "zbiorek" AA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, faktycznie to Kim :-) No trochę mi sie tego uzbierało :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają Kasiu :-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super kolekcja i to według moldów. Najbardziej lubię te najciemniejsze, a facet w brązowej kurtce zupełnie mnie zawojował. Czy się mylę, czy mogłam go już gdzieś widzieć, niekoniecznie jako lalkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego lala jeszcze nie pokazywałam na blogu, kiedyś na Facebooku wstawiałam, ale ogólnie możesz go kojarzyć, bo to postać z Gwiezdnych Wojen. Na buzi dość wiernie odwzorowana. Możesz go sobie (jako człowieka) zobaczyć m. in. pod tym linkiem: https://images.moviepilot.com/image/upload/c_fill,h_470,q_auto:good,w_620/fkirxcb0a3fhgpwknclz.jpg

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Każda ma swój wyjątkowy charakter i urok.
    Ja też bardzo lubię panny AA, zwłaszcza Mbili, Shani i Kim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię te moldy, a marzę o jakiejś Shani, bo niestety jeszcze takowej nie mam :-)

      Usuń
  5. Wspaniała kolekcja! Szczerze mówiąc lubię je wszystkie :-) Bardzo ładne zdjęcie strzelać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja także lubię lalki AA w każdej odsłonie, choć chyba najmniej entuzjazmu daje mi mold Nikki.

      Usuń
  6. Spore stadko! I wszystkie panny śliczne, a kawalerowie przystojni.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trochę ich nagromadziłam... A pomyśleć, że jeszcze niedawno marzyłam o choć jednej pannie ciemnoskórej... Tymczasem tyle ich przybyło! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  7. Очень красиво! Я тоже очень люблю темнокожих кукол!

    OdpowiedzUsuń
  8. od pierwszego ujrzenia miałam chrapkę
    na ciemnoskórego z Gwiezdnych Wojen -
    ale więcej minusów (figurka, wzrost,
    cena) przeważyło i Men został w sklepie :)

    Gambuś przeuroczy i absolutnie CHCIEJNY ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gambuś w skali od 1 do 10 ma u mnie: 20 ;-) Uwielbiam tego pluszaka :-)

      Usuń
  9. O ja dziękuję! Ale gromadka! I nawet Twoja ulubienica wpasowała się w temat :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo Asha jak zawsze wie, gdzie się wcisnąć ;-) <3 :D

      Usuń
  10. It's great to see your families of dolls. You have quite a bunch of lovely ladies! Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow - w zasadzie by wystarczyło :) Taki zachwyt w krótkim wyrażeniu :) Nawet Panowie zacni :) Postać w Gwiezdnych Wojen mogłaby mieć lepszą artykulację, ale nie zawsze wszystko musi nam idealnie pasować. Twarz piękna i dobrze odwzorowana. Będę wyczekiwać jego opisu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "w zasadzie by wystarczyło" powtarzałam sobie za każdym razem przy kupnie kolejnej lalki :P A gwiezdnowojenny lal, stoi chyba na ostatnim miejscu moich faworytów AA - jest w zasadzie pamiątką z podróży. Oj żal, że jest taki sztywniak z niego. Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Wojak z gwiezdnej sagi mnie zauroczył:) Wygląda dużo fajniej niż jego plastikowy figurkowy odpowiednik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem Ashoko Droga... On też w zasadzie taki figurkowy, tylko w rozmiarach barbiowych. Za wiele z niego nie wyciśniesz. Ot, stoi i patrzy :-)

      Usuń
  13. Piękne lalki! Choć mi najbardziej spodobała się Christie w indyjskim (?) stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamelko, panna Christie to Marokanka :-) Mnie też ona bardzo się podoba. Dziękuję.

      Usuń
  14. Piękna, spora i naprawdę świetna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Olusiu, że moje lalusze i laluchonowie zyskali Twoje uznanie :-)

      Usuń
  15. Wspaniały zestaw ciemnoskórych pań i panów! Aż trudno wybrać faworytkę...

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *