O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 17 kwietnia 2022

Wesołych Świąt!

 Kochani, życzę Wam wspaniałych Świąt Wielkanocnych. 
Pełnych radości, zdrowia, wewnętrznego spokoju,
nadziei na odnowienie i lepszy czas.

Uściski!

Aya ze Świata Lalek








27 komentarzy:

  1. Iguś, pięknych, rodzinnych chwil.
    Cudna panna i super sesja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i jeszcze raz Zdrowych Świąt Wielkanocnych <3

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowita modelka -
    cudną ma fryzurkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno wzdychałam to tej Barbie na Instagramie a tu proszę- mogę podziwiać takie cudo u kogoś znajomego:) P.S.Świetnie wygladąją te wielkanocne miniaturki. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne miniaturki... Radosnego Alleluja oraz wszelkiego dobra na nadchodzące dni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego! 🐣🐣🐣

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz już tak trochę wesołych poświąt, ale tam samo mocno życzę Ci wszystkiego najwspanialszego... i oby wiosna już wreszcie naprawdę nadeszła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za życzenia i wesołego po świętach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych dni po świętach życzę! 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwyca mnie jej fryzura. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham kędziorki, więc jestem również fanką jej fryzurki.

      Usuń
  11. Urocze wygląda w tym afro ❤
    Swego czasu na nią2 polowałama, ale niestety miłość do tej lalki okazała się tylko chwilowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa, dlatego niekiedy warto przeczekać wstępne zachwyty i ochłonąć. Uściski :-)

      Usuń
  12. Ja również życzę wszystkiego co najlepsze. Piękna lalka. Wygląda jak amerykańska raperka.

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO bardzo mi miło :-) Już lecę zobaczyć. :-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. To były jedne z nielicznych Świąt, których nie poczułam, nie przeżyłam, nie zorganizowałam fizycznie, a nawet, o ironio - musiałam wykonać poprawę pracy. Co dało mi do myślenia, że dłużej tak już nie chcę ;-S
    Tak, czy inaczej, Twoje miniaturowe stroiki wzbudziły we mnie ogromny zachwyt i jak zwykle podziw dla talentu.

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *