O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

piątek, 31 grudnia 2021

Cztery pory roku 2021

 No i dotarliśmy do mety.
Przed nami nowy start. 

Tymczasem nadeszła chwila podsumowania
mijających czterech pór roku 2021...

       Nie nazwę tego roku idealnym, ale pod względem "lalkowym" był dla mnie całkiem dobry. O dziwo już dawno nie pojawiło się na tym blogu tyle postów. Łącznie naprodukowałam ich 50. W dodatku spora część wpisów to relacje z fotografowania w plenerze - stworzyłam aż 30 różnych sesji plenerowych. Robiłam dużo zdjęć, o każdej porze roku, co ogromnie mnie cieszy, bo jak wiecie lubię spacerować z lalką i aparatem. 





         W mijającym roku wzięłam udział w ciekawym projekcie #DollTourPoland, zorganizowanym przez Elenę, dzięki czemu mogłam jeszcze lepiej poznać niektórych lalkowiczów poprzez zaangażowanie we wspólne działanie (przesyłanie lalki, oglądanie fotografii plenerowych każdego z autorów, przygotowania do wystawy, itp). Bardzo ciekawe i miłe doświadczenie. Z chęcią je powtórzę.  
 

       Rok 2021 przyniósł mi też wiele radości podczas malowania kolejnych miniaturowych obrazów, a także poszerzył moją aktywność o nowe doświadczenie: tworzenie dioram i miniaturowych domków. 


         No i pojawiły się też nowe lalki - głównie tegoroczne Fashionistki, kilka lalek serii BMR, jakieś ciucholandki-znajdki i kolejne postaci z serii o Harrym Potterze. Nawet nie próbuję już liczyć wszystkich lalek, jakie zgromadziłam - grunt, że mam w czym wybierać, gdy chcę fotografować, i tego się trzymam. :D 

        Mam nadzieję, że rok 2022 nie będzie gorszy.
Tego sobie i Wam, kochani, życzę.
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2022! :-)  

Wasza Aya :-) 

9 komentarzy:

  1. Iguś, i Tobie życzę, by rok 2022 był lepszy od poprzedniego, obfitował w nowe doświadczenia, projekty, znajomości, nowe lalki. Oby zdrowie dopisało i szczęście Cię nie opuszczało, by realizować plany, spełniać marzenia. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego dorobku z poprzedniego roku. Byłaś bardzo aktywna i kreatywna, muszę brać przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane podsumowanie bardzo udanego roku :)! Oby ten nowy był co najmniej równie dobry i owocny, a najlepiej o wiele, wiele lepszy pod każdym możliwym względem! Nie mogę się doczekać, by zobaczyć kolejne miniaturowe cudeńka, które wychodzą spod Twoich rąk oraz Twoje panny i kawalerów w nowych plenerach :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podsumowanie. Cudowne zdjęcia. Choć w tym roku niewiele czasu mogłam poświęcić na blogi, na Twoje sesje zawsze czekałam i zachwycałam się zdjęciami. :)

    Dużo, dużo zdrowia i radości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to był rok pełen zachwytu nad twoimi miniaturami. I zapewne jeszcze wiele rzeczy na twoim blogu mnie oczaruje. Życzę wszystkiego dobrego, zdrowia, kreatywności, energii i radości.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jakie fajne zestawy zdjęć porobiłaś :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ayu Droga! Piękny kolaż ułożyłaś :-) Niech Nowy Rok przyniesie Ci zdrowie, szczęście, natchnienie i siłę do jego realizacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo się u Ciebie działo.:) Życzę aby nowy rok przyniósł dużo zdrowia, spokoju i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *