O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 30 maja 2021

Niebieskousta

       Jak możecie się domyślać, po przeczytaniu tytułu, w moich skromnych progach pojawiła się kolejna panna: Fashionistka Nr 156.  

       Dotychczas nie przyglądałam się jej uważnie w Internetach, dopiero jakiś tydzień temu zorientowałam się, że panna ma mold starej mattelowskiej Kiry. Moje oświecenie w nadmienionej kwestii sprawiło, że zapragnęłam jej u siebie bardzo. Ciemnoskóra Kira?! No, toż to jest mus posiadać ją w swoich lalkowych zasobach! Kupiłam wysyłkowo, wraz z kilkoma książkami, w jednej z internetowych księgarni i... przepadłam. Ogromnie mi sie ta lalka podoba.  Nawet pikseloza, na którą cierpi, nie odejmuje jej uroku... No fajna jest i tyle!

Zapraszam do obejrzenia efektów dzisiejszej sesji w plenerze. 

      Mam nadzieję, że spodobały się Wam zdjęcia. 

Co sądzicie o tej lalce?
Czy wzbudza zainteresowanie, czy też jest Wam obojętna?
Jestem ciekawa wszystkich opinii. 

Pozdrawiam Was serdecznie, życząc miłego tygodnia.

 Aya :-)

24 komentarze:

  1. Urzeka mnie afro tej dziewczyny, ilekroć ją widzę :). Niebieska szminka to też dobry pomysł na jej wyróżnienie i świetnie komponuje się w ciuszkami. Gratuluję świetnego zakupu! Doskonale się wpasowała w miejski plener :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Bardzo lubię takie oryginalne lalki i w zupełności mi nie przeszkadza jej np. niebieska szminka. Między innymi ze względu na jej look, trafiła w moje łapki. Bardzo serdecznie dziękuję :-)

      Usuń
  2. zwraca na siebie uwagę nie tylko niebieskimi ustami - ma w sobie to coś, a jej buzia jest bardzo sympatyczna :) z pewnością będzie Cię cieszyć swoją obecnością :) świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę chyba stwierdzić, że śmiało dołączyłam pannę do lalek tzw. fotogenicznych - nie każda, choć ładna, takie miano może otrzymać. Lalki jak ludzie - jedne "robią" fotografię, inne niestety mają do spełnienia inną rolę niż fotomodelka :D dzięki ^_^

      Usuń
  3. Jest po prostu zjawiskowa:) Podoba mi się jej afro. Z ustami to jak dla mnie przesada ale ogólnie na +.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z kolei te barwy bardzo się spodobały. Fajniutka jest :P

      Usuń
  4. Tak, ciemnoskóra Kira i blada Christie wyglądają bardzo egzotycznie i nostalgicznie zarazem. Zawsze cieszę się zobaczywszy stare, dobre moldy na półkach sklepowych. Myślę sobie, ze lalki o tych samych twarzach 30 lat temu były dla mnie niedostępne, a teraz są w zasięgu ręki! Mattel ma w zanadrzu piękne moldy, wystarczy odkurzyć taką Jazzie czy Skipper i już! Może i je kiedyś zobaczę w sklepach :)
    Podoba mi się jej afro, sukienka też bardzo ładna :) nie dziwię się, że za nią przepadasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wygooglowałam sobię tę Jazzie, o której wspomniałaś, bo nie kojarzyłam. Jejku, faktycznie! Oj mogliby i ten mold przywrócić! Dziękuję. Serdeczności!

      Usuń
  5. Doceniam jej urodę i to że jest tak bardzo niepodobna do wielu swoich koleżanek/sióstr... Osobiście niebieska szminka jest powodem dla którego nigdy jej nie kupię. W oryginalnym popartowym ubranku niebieska szminka na ustach sprawdza się bardzo dobrze, ale w moim przypadku Barbiochy muszą być na tyle "neutralne" żeby łatwo je stylizować w ubranka własnej roboty. Niebieski usta w wielu przypadkach by ją ograniczało u mnie. Za t na cudzych blogach oglądam z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, rozumiem, no każdy ma swoje preferencje i to jest bardzo fajne. Dzięki bardzo. Buziaki.

      Usuń
  6. Przepiękna lalka! Afro cudowne :) Zawsze mnie intrygują takie lalki, które mają niestandardowe kolory. Tutaj właśnie te niebieskie usteczka przyciągają uwagę! Jeszcze nie kupiłam sobie tej łysej Barbie... Aya Ty kusicielko! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz... :P No, ale przyznaj..., warto kupić.... naprawdę... :P

      Usuń
  7. Panna jest śliczna, bez dwóch zdań. Fryzura afro i niebieska szminka to akcenty, dzięki którym wyróżnia się z tłumu i trudno przejść obok obojętnie. No i mold...jakże charakterystyczny w nietuzinkowym wydaniu. Gratuluję zakupu i życzę radości z zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawię się bardzo radośnie :P Oj tak, oj tak :P Buziaki :D

      Usuń
  8. Kira w wydaniu AA i z afro to fajny pomysł. Generalnie lubię lalki z afro. Jednak pikseloza i niebieskie usta trochę mnie odstraszają. Nie ciągnie mnie do współczesnych Fashionistek, zwłaszcza, że Mattel idzie w ilość, a nie w jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jakość współczesnych lalek to jest bardzo długi i nieprzyjemny temat.... Masz rację.

      Usuń
  9. Pěkné fotky:-). Gratuluji k nové panence.

    OdpowiedzUsuń
  10. I think she is cute and I LOVE the hair, but I do not think the blue lipstick works for her. I'm not collecting Barbies anymore, but if I were and if I bought her, I would change the lip color.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you April :-) I love her colour of lipstick, but I also understand that someone wouldn't like it, because it's specific colour for lips. Hugs!

      Usuń
  11. Kolorowo, wzorzyście i... słonecznie! Kojarzy mi się z latem, pogodnym niebem i niebieską laguną :)))
    Wygląda oszałamiająco i z pewnością przyciąga uwagę :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy byłam w liceum, wraz z moją Przyjaciółką (już wtedy Kolekcjonerką lalek) nie raz bacznie przyglądałyśmy się Kirze... I snułyśmy nasze fantazje widząc jaki potencjał ma ta lalka. "A gdyby tak wypuścili Kirę z rudymi włosami, albo ciemnoskórą z fryzurą afro?" - pytałyśmy same siebie.
    Oto jest! Ziszczony sen polskich nastolatek ;-)
    Super lalka. Też będę na nią polować ;-)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *