O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

sobota, 17 sierpnia 2019

Przygotowania do szkoły...

          Już wkrótce koniec wakacji, stąd tematyka lalkowych gadżetów odnalazła się sama.

       W dodatku, jak na zawołanie, mój ulubiony sklep, do którego miałam dostęp wyłącznie w mieście w którym pracuję, pojawił się także w innymi mieście - tym, w którym mieszkam. Radość nieopisana, bo niby to tylko 30km, ale kiedy człowiek ma urlop i praca jest przez pewien czas odległym bytem, nie bardzo chce się pokonywać tyle km, żeby pojechać wyłącznie do sklepu. Teraz mam Action niemalże pod nosem. Wcześniej bywałam w nim niejako przy okazji przemieszczania się do/z pracy. 

         Oczywiście pierwsze co zrobiłam, to kupiłam kolejne papiery do rozmaitych dłubaninek DIY i stworzyłam z nich kilka rzeczy potrzebnych do szkoły... Kto wie, może którejś lalce się przydadzą...

    A swoją drogą, już we wrześniu, zamieszka u mnie nowy lokator - on z pewnością będzie musiał pobierać nauki, bo to jeszcze lalkowy szkrab... :-) 


Także tworzę w myśl zasady: "może się przyda". 

 


        No i żeby osłodzić lalkom świadomość kończących się wakacji, panny dostały ode mnie kawałek arbuza - z masy twardniejącej na powietrzu :-) 



28 komentarzy:

  1. Cudna wyprawka! Z takimi zeszycikami to aż nie żal kończyć wakacje :). A arbuz wygląda na bardzo soczysty :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że żal jest, tylko może odrobinę łagodnieje :P

      Usuń
  2. Piękne miniaturki stworzyłaś. Bardzo lubię arbuzy, a tu aż ślinka leci. Ciekawe co zaprezentujesz 23 sierpnia na dzień miniaturek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :O Szczerze, zapomniałam o tym dniu... Faktycznie, wypadałoby coś udłubać :-)

      Usuń
  3. Piękne przybory szkolne! Z takich zeszytów na pewno przyjemniej się uczy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy byłam nastolatką, bardzo lubiłam zeszyty z twardą okładką, więc pewnie tak :-)

      Usuń
  4. absolutnie urocze! z takimi zeszytami chętniej dziewczyny pójdą do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie pożyteczne piękno!
    jaki piękny pożytek :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Same śliczności! Jak zmniejszony asortyment sklepu papierniczego.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ty cudne te miniaturki tworzysz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje miniatury, twórz i pokazuj. Cuda po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kreatywne Paluszki. Robię, robię - wykorzystuję ostatnie dni urlopu. :-)

      Usuń
  9. Wow chylę czoło bo warto! Twoje miniatury są coraz lepsze a te zeszyty biją moje mierne książki na głowę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mistrzyni miniatur! :)
    Brakłoby mi cierpliwości do dłubania takich drobiazgów. Szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam z kolei cierpliwości do szydełkowania i robienia na drutach. Takie dzieła podziwiam! Dziękuję :-)

      Usuń
  11. Jak zwykle, miniatury doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się starałam. Dziękuję. Pozdrowionka.

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *