O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Wiosenne słońce

       Po dłuższej nieobecności w blogosferze, witam Was bardzo serdecznie! Pozwólcie, że zaproszę Was dzisiaj na wiosenny spacer z moją nową panną. 

       Przyznam, że focenie w otoczeniu natury było fantastyczną okazją do wytchnienia od ostatnich wydarzeń w szkolnictwie, które - z racji wykonywanej pracy - bezpośrednio mnie dotyczą. 

Słońce, kwiaty na drzewach, rozwijająca się zieleń... 
są chyba najlepszym ukojeniem dla człowieka. 

Zapraszam zatem na spacer :-) 

Czyż ona nie jest wspaniała? 


To ciałko, włosy, twarz - idealnie współgrają


Uważam, że to jedna z piękniejszych Fashionistek tej serii.


Często bardzo pozytywnie zaskakują mnie pomysły projektantów Mattela.
To moim zdaniem jeden z tych, za który powinny należeć się brawa. 



Panna nie dość, że jest ciekawą lalką samą w sobie,
to jeszcze niewątpliwie bardzo ładnie wychodzi na zdjęciach. 
Aparat zdecydowanie lubi tę modelkę.





Naprawdę z trudem mogłabym odszukać w niej jakieś wady.
Jedyną wadą jest sztywność stawów, co ogranicza pozowanie,
ale w obliczu tak pięknej buzi i to odchodzi na dalszy plan. 


Jakże ja się cieszę, że mamy wiosnę...

Pozdrawiam Was kochani serdecznie! 
Miłego tygodnia! 

32 komentarze:

  1. Ta lalka jest piękna!
    Na zdjęciach aż czuć to wiosenne ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zdjęcia oddają pogodę tamtego dnia :-) Było faktycznie ciepło :-)

      Usuń
  2. Panienka naprawdę ciekawa, wcześniej nie zwróciłam na nią uwagi, dopiero u Ciebie wpadła mi w oko. Pozdrawiam koleżankę po fachu, choć ja kibicuję troszkę z boku, bo pracuję w szkole językowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja pozdrawiam Koleżankę :-) Wśród lalkowiczów chyba jest pokaźna grupa osób związanych ze szkolnictwem wszelakim :-) Dziękuję :-)

      Usuń
  3. Musze przyznać że ma naprawdę sympatyczną buzie :) Pasuje jej to afro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej afro jest dość pokaźne, ale postrzegam je jako atut. Pasuje, naprawdę jej pasuje. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Piękna lalka! Wygląda jak prawdziwa dziewczyna. Gratuluję nabytku 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać, że panna przypomina ludzką istotę. Dziękuję :-)

      Usuń
  5. I ja kocham wiosnę!
    A panna jest prześliczna. Rzeczywiście aparat ją uwielbia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to jest, że jedne lalki wychodzą na zdjęciach wspaniale, inne raczej słabo, mimo że w rzeczywistości są równie ciekawe i piękne. No, ale to chyba tak jak z ludźmi ;-)

      Usuń
  6. i ja nie oparłam się tej niuni -
    choć zaprosiłam dwójeczkę, by z
    nadmiaru pohybrydyzować sobie z
    fantazją - efekry pokażę wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Wspomniane efekty bardzo mnie ciekawią! Pokazuj jak najszybciej!

      Usuń
  7. Interesującej urody dziewczyna i super afro.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! W jej przypadku nawet brak ruchomości stawów nie przeszkadza.
    Cudne, słoneczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam! :-) Jest piękna, nawet pomimo sztywności.

      Usuń
  9. Bardzo urodziwa dziewuszka, afro ma naprawdę niesamowicie! Pięknie ją sfotografowałaś w tym wiosennym słońcu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą - to jeden z lepszych projektów, aż szkoda, że jest jej tak mało w sklepach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, myślę, że będzie jej coraz więcej. Ja ją niedawno wypatrzyłam w sieci sklepów Leclerc. Myślę, że wkrótce zagości w innych marketach. :-)

      Usuń
  11. Zgadzam się z Tobą - to jeden z ciekawszych projektów. Aż dziwne, że jest tak słaba sprawa z jej dostępnością...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, myślę, że to się już wkrótce zmieni :-)

      Usuń
  12. Ależ ma czuprynę! :) Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tiaaa... dlaczego te grubcie są tak jakoś ładnie grube- ja też jestem gruba- ale u mnie jakoś nie chce to tak ładnie wyglądać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie..., jestem również chętna wyglądać tak ładnie

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *