O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 11 lutego 2019

Mała Ori i jej przysmak

       Od jakiegoś czasu przymierzałam się do wykonania lalkowego sushi, jednak czas mijał, a pomysły na realizacje przewijały się jak taśma w filmie, który nie ma końca. Szukałam sposobu na zaakcentowanie w modelinie ziarenek ryżu i różne rzeczy przychodziły mi do głowy. Wreszcie jednak wpadłam na pomysł, że zrobię ulepki etapami - utwardzając jedne elementy i następnie doklejając kolejne. To chyba jest najlepszy sposób, żeby wszystko jakoś się trzymało i w międzyczasie nie deformowało. 

          Ryż wykonałam z drobinek modeliny, które uzyskałam z pocięcia wypieczonego baaardzo cienkiego wałeczka. Układałam je kolejno na wcześniej utwardzonej powierzchni ulepka, pokrytej cienką warstwą nowej, miękkiej i białej modeliny. Po kolejnym upieczeniu, pomalowałam "ryż" klejem Magikiem dla połysku. Jak na pierwszy raz, jestem zadowolona z efektu. 


Może kiedyś uda mi się wykonać sushi lepiej. 
Na razie umiem tak, jak widać na załączonym obrazku.

Mojej Ori chyba smakuje :-) 


Pałaszowała tak, aż się jej plastikowe uszka trzęsły... ;-)


Tackę wykonałam z kawałków patyczków laryngologicznych i wykałaczek :-) 
Myślę, że posłuży mi nie tylko do sushi. 



Poza tym Ori chciałaby pokazać ubranko, 
jakie dostała od Cioci Ewy z Porcelanowych Lal ;-) 
Prawda, że panna wygląda ładnie w niebieskim? 


Dziękuję Ewuś za wszystkie ubranka. 
Będę je kolejno prezentować na blogu :-)

Uściski od Ori! 

Pozdrawiam Was wszystkich i życzę miłego tygodnia! 

15 komentarzy:

  1. Twoja Ori narobiła mi apetytu na sushi, którego już dawno nie jadłam. :)
    Maki wyszło ci cudnie, a Ori rzeczywiście ślicznie w niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne sushi! Chyba jeszcze nie widziałam miniaturki tego żarełka, która byłaby wykonana tak misternie jak Twoja! Aż chciałoby się dołączyć do Ori :)! I tak, niebieski zdecydowanie jej pasuje - i ma już sukieneczkę na wiosnę :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. If some one needs to be updated with hottest technologies after that he must be visit this web page
    and be up to date every day.

    OdpowiedzUsuń
  4. You actually make it seem so easy with your presentation but I find this
    topic to be actually something that I think I would never understand.
    It seems too complex and extremely broad for me.
    I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of
    it!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega wyszło i sushi i tacka :) aż ślinka cieknie :) a sukieneczka cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka przeurocza! A sushi prezentuje się smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I think the admin of this website is genuinely working hard in favor
    of his website, for the reason that here every data is quality based information.

    OdpowiedzUsuń
  8. I love sushi! And yours looks really delicious!! I think your doll would certainly agree as she looks very happy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne sushi. Sama Ori też śliczna w tych niebieskościach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ori wygląda ślicznie w sukieneczka. A sushi...Fantastyczne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sushi vypadá dobře a Ori to v šatech moc sluší:-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pretty! This was an incredibly wonderful post. Thank you for supplying these details.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyszło, aż mi smaka zrobiłaś na sushi! :D

    Podziwiam, jak tak można? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. WSPANIAŁY zestaw - Ori ma szczęście :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda smakowicie, ładnie dopracowany zestaw włącznie z tacką i pałeczkami :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *