O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 23 grudnia 2018

Przedświątecznie

       Miałam zrobić wpis dopiero wtedy, kiedy wszystkie wigilijne dania udłubię, jednak dzisiaj mam już wątpliwości, czy moje samozaparcie będzie tak konsekwentne, żeby powstało wszystko, co bym chciała. Wena jak wiadomo zmienne ma oblicze. Zatem już teraz postanowiłam pokazać zaczątek świątecznej produkcji z modeliny. 

Swoją drogą nadmienię, że Mikołaj w tym roku był bardzo łaskawy i dostarczył mi sporo nowej modeliny FIMO. Mus jest lepić, mus!

Oto mój wczorajszy ulepek: 

U mnie karp wyłącznie modelinowy! 



Dziękuję Mikołaju :-)


A taką modelinę jak wyżej znalazłam już bez pomocy Mikołaja - w sklepie Action
Muszę także przetestować, bo mnie zaciekawiła.
Paczka kosztowała 4, 25zł


Pozdrawiam :-)

19 komentarzy:

  1. Rety, karp jak żywy! I nie głodzony przez tydzień jak u Gessler. ;)
    Podziwiam szczerze te wszystkie detale. Ty byś potrafiła z Fimo odtworzyć nawet ołtarz Wita Stwosza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do wiary! Wygląda idealnie. Masz jakieś czarodziejskie moce? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych zdrowych i pogodnych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Karp realistyczny, cieszę się na Święta, bo wtedy mam czas dla siebie czyli na tworzenie :) Tego samego Ci życzę, w przerwach od świątecznego stołu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudowny karp! Zachwycam się jak to świetnie wygląda. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ty masz kobieto talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Złotego karpia co spełnia życzenia. Pod choinką lalek stosy i kolędy wniebogłosy !
    Życzy Szara Sowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, jej, jaka prawdziwa ryba. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam i życzę wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe robisz te modelinowe rzeczy. Wyglądają jak gotowe do schrupania. Wesołych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. KARP wprost nie do uwierzenia
    niemalże jak żywy i nawet tak
    lśniący jakby prosto z wody...

    PODZIWIAM TALENT i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny karp! Takiego mogłabym mieć na Wigilię bez wyrzutów sumienia! Masz nieprawdopodobny talent! Wesołych Świąt i prezentów w Fimo bogatych :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDO! Gratuluję talentu.
    Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt życzę :) Mnóstwo lalek pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karp super.
    Ayu, życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz bogatego Mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Karp rewelacyjny! Podziwiam i życzę dobrych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje mini dłubaniny to mistrzostwo świata :)
    Cudny karp. :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny karpik!

    Mikołaj trafił z prezentem. :)

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *