O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

piątek, 24 sierpnia 2018

Basenowy relaks

       Skoro nazwałam ją poprzednio Panną-Kameleonem, to zapraszam Was do kolejnej, odmiennej, sesji z jej udziałem. Ostatnio Naomi prezentowała styl egipskiej społeczności muzułmańskiej, tym razem zaprezentuje się zdecydowanie bardziej turystycznie: w krótkim stroju, nad basenem.

        Dodam, że prezentowane przez pannę majteczki, to dzieło Marzenki z Dłubanin lalkowych. Marzenko, w wodzie sprawdziły się doskonale! Dziękuję!



No powiedzcie sami, czyż ona nie jest piękna
bez względu na to, jaki strój prezentuje?

Uściski!
Miłego weekendu!

33 komentarze:

  1. Jest przepiękna <3
    ale Twoje fotki też są przecudne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki. Wakacje powoli się kończą, a te zdjęcia powodują, że jednak robi się tak cieplutko na serduchu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, ze wróciłam do pracy po urlopie i codzienność ogranicza moje lalkowanie, jakoś na razie (może wskutek ostatnich upałów) nie czuję końca wakacji. Łudzę się, że jeszcze ich aura potrwa do połowy września... Wszystko zależy od pogody. Ja jestem zdecydowanie ciepłolubna i w cieple działam na podwójnych obrotach. Kocham lato.

      Usuń
  3. No to teraz laska wyemancypowana. ;)
    Turystka spragniona kurortowych luksusów.
    Masz rację, jej we wszystkim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że tak jakby luksusowy klimat się włączył ;-) :D :D No tej pannie też się coś od życia należy :P

      Usuń
  4. Przy basenie równie pięknie się prezentuje ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basenowe fotki w zasadzie robiłam jako pierwsze ze wszystkich pozostałych. Teraz niektóre zrobiłabym już inaczej i o innej porze dnia. Wtedy raz, że miałam czas na lalkowanie w południe, dwa, że wydawało mi się, że wtedy słońce najlepiej ją oświeci. Niestety słońce stojąc wysoko na niebie robiło jej momentami na buzi duże cienie. Później, kiedy fociłam ją w błyszczącym ubranku (pokazywałam fotki jakiś czas temu), słońce było dużo niżej i pięknie jej buzię oświetlało. Cóż, nauczyło mnie to, że inaczej się pracuje z lalką ciemnoskórą, a inaczej z jasną. Fakt jednak, że panience z cieniami na buzi także urody nie brakuje.

      Usuń
  5. Panna pasuje do każdej scenerii, w każdej wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre panny tak już mają. Jakaż to niesprawiedliwość na tym świecie!

      Usuń
  6. CUDOWNIE uchwyciłaś Jej modern look!

    OdpowiedzUsuń
  7. Panna piękna i zgrabna, ale kaczuszka podbiła moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zabrać orkę, bo poza flamingiem, też ją mam w zasobach :D :P Jednak stwierdziłam, że kacze dmuchańce chyba jeszcze się nie pojawiały na zdjęciach lalkowiczów, więc wzięłam kaczuchę - żeby nie było nudno. Poza tym wydawało mi się, że własnie żółty fajnie podkreśli jej karnację.

      Usuń
  8. Zdecydowanie jest piękna :) A ze zdjęć aż bije żar tropików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie! Chyba jedyne zdjęcia, na których udało mi się uchwycić gorąc, mimo, że podczas robienia pozostałych także go nie brakowało. :-)

      Usuń
  9. Oooo, teraz to już wakacje w stu procentach! Modelka piękna i niezwykle uniwersalna. Piąte zdjęcie to gotowa pocztówka ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, faktycznie, takie pocztówkowe :-) A panienka ma wiele wcieleń, niektórych jeszcze chyba nie odkryłam. :-)

      Usuń
  10. Pięknie. Ale jej zazdroszczę... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic tylko dołączyć, słońce, palmy, basen... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko jedyna, jaka ona jest prześliczna! To chyba (a raczej na pewno) moja ulubiona czekoladka. Cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także jedna z moich ulubionych (jedna z..., bo nadal rządzi u mnie Asha MtM - Nie wiem dlaczego :D ) Dziękuję :-)

      Usuń
  13. She is lovely and very photogenic :-). Your photos are magnificent. I received my doll too, she is beautiful, but has a little flaw: one eye is a bit bigger bigger than the other. Otherwise I love her! Her joints work well, and her hair is lovely. I do think the hair is a bit thin on top of the head, but with a tiara or something I think it looks nice loose too. And one thing: she can't look down. Is this the same with your doll?
    Anyway, I really enjoy your photo shoots :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am happy you liked your doll despite her disadvantage and . My doll also has problem with looking down - it makes me litte annoyed... But, what can I say - I also liked my "not perfect" doll. ^_^ :P Thank you <3

      Usuń
    2. I am happy you liked your doll despite her disadvantage*

      Usuń
  14. Odważna niewiasta! Tak się rozebrać do rosołu w mega upał...
    Kaczuszka słodka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No otóż to! Na szczęście sesja robiona szybko, z dbałością o zdrowie modelki :-)

      Usuń
  15. Mój apetyt na zakup tej lalki rośnie wprost proporcjonalnie do umieszczanych tu zdjęć! To piękność o hebanowej skórze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam apetyt na jeszcze jedną powiem Ci tak szczerze... ;-)

      Usuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *