O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 27 października 2024

Ciesz się tym, co masz...

 „Jeśli spojrzysz na to, co masz w życiu,
zawsze będziesz mieć więcej.
Jeśli spojrzysz na to, czego nie masz w życiu,
nigdy nie będziesz mieć wystarczająco dużo”

      Już kiedyś robiłam fotki z miniaturowym latawcem, pomyślałam jednak, że warto wrócić do tego tematu. Wcześniej bawiłam się nim w Egipcie, zatem trzeba było także przetestować wszystko w Polsce. Myślę, że chyba nawet lepiej wyszły fotki polskie, niż egipskie - może dlatego, że robione już lepszym obiektywem. No i chyba uchwyciłam trochę atmosfery polskiej jesieni... Mam nadzieję, że całość się podoba.

Pozdrawiam Was kochani i życzę miłego tygodnia. 

Wasza Aya :-)


 I jeszcze fotka zza kulis ;-) 


____________ 

* lalka: Ken BMR 1959
* bluza z kapturem: od lalki Billie Eilish
* jeansy i buty: @aliexpress
* latawiec: wykonany przeze mnie 😊

_____________
#kite #dollhouseminiatures #dollprops #photoprops #tinykite #handmade #movement #dolloutside #toyphotography #dollphotography #latawiec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *