O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

wtorek, 30 kwietnia 2024

Ruch to zdrowie...

      Nawet to lalkowe, plastikowe... Też zdrowie... Prawda? Jak się lalka wybiega, to od razu spokojniej na półce siedzi... 

     Żarty żartami, a prawda jest taka, że od dłuższego czasu eksperymentuję z fotografowaniem i wkręciłam się bardzo w zdjęcia, które przedstawiają ruch, a przynajmniej chciałabym, aby przedstawiały. Zależy mi na osobistym rozwoju w tym kierunku, dlatego będę się starała więcej focić i stawiać sobie nowe wyzwania fotograficzne. 

     Ostatnio oglądaliście wyczyny mojej lalki na deskorolce, a dzisiaj zapraszam do oglądania innej panny, która skacze, biega, ćwiczy i ruch nie jest jej straszny... Miłego oglądania! A tym, którzy mają urlop, życzę miłej "majówki". Uściski! Wasza Aya! 


 A Wy?
Wprawiacie Wasze modelki w ruch?
Uściski!


1 komentarz:

  1. Cudna sesja. Chyba modelka przygotowuje się do maratonu. Ja nie potrafię robić zdjęciem z ruchem. Zresztą na bakier jestem z robieniem zdjęć i dlatego nie mam aparatu fotograficznego. Żeby było śmieszniej to relikt na kliszę jeszcze leży. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *