O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

niedziela, 31 marca 2024

„To możliwość spełnienia marzeń czyni życie interesującym.”

     Moja Mini Me - tak, od niedawna mam wreszcie moją mini - szukała pierwszych oznak wiosny. Towarzyszył jej pies - jej najlepszy przyjaciel o imieniu Szczypiorek... Szalone i zabawne imię, ale bardzo uroczy pies. 

       Kiedy byłam małym dzieckiem, miałam psa o takim imieniu, ale zmarł wiele lat temu. Do tej pory nie wiem dlaczego tak go nazwałam, chyba lupił podszczypywać podczas zabawy. Bardzo za nim tęsknię, dlatego moja Mini Me adoptowała tego malutkiego pieska.

Kupiłam tę figurkę w chińskim sklepie, przemalowałam ją, dostosowałam do własnych potrzeb. 

       Na razie nie mogę adoptować psiaka, bo latam między dwoma (kiloma) krajami i nie mam stabilnego życia, ale kiedyś wezmę jakiegoś biednego, starego pieska ze schroniska - to moje marzenie...


A tymczasem, życzę Wam spełnonych marzeń i nadziei na lepsze jutro. 

Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych! 

- Wasza Aya!

_________________
*
-> spodnie: wykonane przez Kamelia Dolls
-> t-shirt i torba: AliExpress
-> buty: Mini Brands
-> sweter: wykonany przez moją lalkową psiapsi 😉 Dłubaniny lalkowe
-> torebka: wykonana przez moją koleżankę z pracy Katarzynę Walczyk
-> kwiaty żonkile: wykonane przeze mnie z kawałków papieru

3 komentarze:

  1. Super zdjęcia:) Ja to jestem zdecydowanie kociara ale ten piesek wygląda mi bardzo uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kociambry też uwielbiam. Codziennie porcję kotów w internetach muszę obejrzeć - kocham. Buziaki.

      Usuń
  2. Kochane pieski. Za szybko odchodzą...

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *