O CZYM JEST TEN BLOG?

Jak wykonać własnoręcznie różne gadżety dla lalki? Czy akcesoria dla lalek i zabawki muszą być drogie? W jaki sposób stworzyć twórczą przestrzeń do indywidualnego rozwoju (swojego lub dziecka), przy niewielkim nakładzie finansowym? Między innymi o tych, jak również o innych lalkowych kwestiach, przeczytacie na moim blogu. Zapraszam

Drogi Czytelniku

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa. Jeśli udostępniam zdjęcie wykonane przez inną osobę, informuję o tym podając źródło. Chcesz wykorzystać moje zdjęcie? Zapytaj :-) Dziękuję :-) Aya ze Świata Lalek
Copyright: Aya w Świecie Lalek

Szukaj na tym blogu

___________________________________________________________________________

poniedziałek, 22 maja 2023

Pikachu, pikachu, pika, pika, pikaaa-chuu!

     Dzisiaj ode mnie takie wesołe fotki "NA ŻÓŁTO". A wszystko za sprawą instagramowej zabawy "Poniedziałek dla lalek", którą cotygodniowo organizuje Izabela Kwella  @bella_belladoll. W każdym tygodniu jest inny temat lalkowych fotek, tym razem był to właśnie kolor żółty. No i mnie zmotywowało do ofocenia panny. 

Miłego tygodnia Wam życzę Kochani i przesyłam te oto soczyście żółte fotki z malutkim Pikaczu! 



4 komentarze:

  1. Pikachu idealnie dopasowany rozmiarem. :) A żółty kolor bardzo pasuje tej pannie. Ten kolor zdecydowanie poprawia mi humor, dlatego lubię sobie popatrzeć na moją Kirę Benetton w żółtym futerku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosennie, żółto, energetycznie i elektryzująco :)! Panna świetnie wygląda w żółtej bluzie, a Pikacz ma mnóstwo radochy ze zdjęć! Może jakiś pokemoni turniej się szykuje ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie. Słonecznie. I jeszcze Pikachu! Uwielbiam Twoje fotki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam energetyczną żółć, a u Ciebie jest jej pod dostatkiem 💛 Pannie bardzo pasuje ten kolor i malutki, słodki pikachu!

    OdpowiedzUsuń

___________________________________________________________________________
Dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam do ponownych odwiedzin. Pozdrawiam ciepło. Aya
___________________________________________________________________________

Prywatną wiadomość prześlesz do mnie poprzez poniższy formularz:

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *